Prin Toscana, la plimbare

Prima zi in Toscana m-a epuizat. Am iesit sa ne plimbam intr-o zi ploioasa asemanatoare uneia de noiembrie. Nicidecum unei zile de august. Deci vara in Toscana nu este neaparat arzatoare…

Cu toate acestea, nu ne-am lasat invinsi de picaturile de ploaie si am vizitat Castiglion Fiorentino, un alt orasel medieval, fosta asezare etrusca.In acest loc s-a nascut Roberto Benigni.

Intrarea in centrul orasului se face prin Poarta Fiorentina. Stradutele te trimit inapoi in timp. Este vorba despre ceea ce simti, nu despre ceea ce vezi si atat. E incredibil sentimentul de a atinge bucati din trecut.

Cred ca cel mai usor este sa va arat cateva imagini, nu am cuvinte sa descriu frumusetea acestor locuri pe care le-am vazut azi.

Tot azi am mai ajuns in Monte San Savino si in Lucignano, unde am mancat excelent la resturantul “La Rocca”, pe care il recomand cu incredere oricaruia dintre voi, daca va veti hotari sa vizitati Toscana.

La intoarcerea in Cortona, chiar daca ceata incerca sa ne goneasca in camera de hotel, noi am fost sa gasim casa din filmul “Sub soarele Toscanei”.

Cam asa arata drumul spre Bramasole, casa din film.

Pana la urma am gasit-o, dar nu se vedea foarte bine… Astept sa vad filmul si sa pot intelege de ce atata lume vine sa vada aceasta casa.

Va pup acum, sunt moarta de somn!

Ra

4 Comments (+add yours?)

  1. Corinas
    Aug 15, 2010 @ 15:06:36

    Ra, eram abia pe la inceputul postarii cand mi-am amintit imediat de film! Si am vazut apoi, spre sfarsit, ca ai fost sa vezi casa, Bramasole….Nu ai vazut filmul???? Te bat! E vizionare obligatorie!:-)
    E asa de frumos!
    Te pup si vacanta placuta in continuare!

    Reply

  2. larisa
    Aug 16, 2010 @ 14:52:16

    Divin!acuma citeam despre Italia intr-un ghid turistic
    Pup

    Reply

Leave a Reply

