Cortona, Toscana

De ieri am ajuns in Toscana. Orasul Cortona, capitala Toscanei. Oras devenit faimos dupa ce a aparut celebrul (de care eu acum am aflat abea) roman “Sub soarele Toscanei”. Apoi filmul cu acelasi nume. Dupa care multimea de turisti care au invadat orasul in cautarea casei descrisa in roman…

Cortona este o veche asezare etrusca, asezata pe o colina de maslini si in imediata apropiere a lacului Trasimeno, al 4-lea ca marime din Italia. Orasel cu aroma medievala, cu lumini care te trimit cu gandul la efectul sepia al fotografiilor vechi…

Pe curand!

Ra

6 Comments (+add yours?)

  1. Razvan
    Aug 14, 2010 @ 12:19:01

    Frumos, dar si mai frumos ar fi, daca ai pune si cateva poze. Vacanta placuta in continuare!

    Reply

    • Ra
      Aug 14, 2010 @ 12:20:26

      Nu am apucat inca sa fac poze aici. Aseara am ajuns si am mers la cina, iar acum inca nu am iesit pentru ca din pacate, ploua… Dar ne pregatim sa plecam la plimbare in ciuda ploii si sper sa va arat si poze. Acum, macar am internet ;)! Pups.

      Reply

  2. ioana
    Aug 14, 2010 @ 21:46:13

    pare superbissimo..abia astept sa vad poze..pups bella

    Reply

  3. Corinas
    Aug 15, 2010 @ 15:08:14

    Din pacate, nu am citit cartea, n-am gasit-o, dar filmul e superb, iar de atunci o ador pe Diane Lane! šŸ™‚

    Reply

Leave a Reply

