O zi din vacanta

Deoarece am pierdut sirul zilelor acestei vacante, nu am alta alternativa decat sa va scriu azi, intr-una din zilele de vacanta. Una oarecare. Dupa mult timp fara internet, timp in care totul a stat pe loc in lumea mea virtuala, in sfarsit inapoi la civilizatie, pe pamant normal si nu pe taram insular.

Sunt la Fregene, pe plaja de la Coqui, preferata mea si ma pregatesc sufleteste pentru a cunoaste si intelege Toscana. Tinut care sper sa ma cucereasca. Sa nu ma surprinda neplacut.

Nu am timp si nici conexiunea nu este atat de eficienta si de rapida incat sa imi permita sa incarc fotografii pe blog. Inca. Promit ca incet-incet, dupa ce am sa ma reintorc acasa, o sa va arat din minunatiile pe care le-am vazut si eu in aceasta vara superba.

Am decis sa intrerupem vacanta noastra in Sardegna pentru cateva zile in micul meu paradis Fregene. Cand o sa am putin ragaz, am sa va povestesc de ce am luat aceasta decizie. Nu s-a intamplat nimic rau, nimic urat. In principiu Sardegna nu era ceea ce ne-am asteptat noi si e adevarat ca poate am asteptat prea mult. Poate ca am cerut prea mult. Asta deoarece am auzit prea multe laude. Dar la fel de adevarat e ca in afara de mare, care e spectaculoasa, pentru noi Sardegna nu a insemnat nimic. Nu ne-a sagetat in inima si nu ne-a oferit ceea ce cautam. Fregene… e mereu primitor, mereu placut si mereu relaxant.

Sper sa pot scrie cat mai curand. Maine am sa ma indrept spre Cortona, unde am sa ajung din urma niste prieteni. Nu stiu cand si unde voi avea acces la internet, astfel incat sa mai scriu cate ceva.

Va doresc la toti vacanta frumoasa in continuare si o vara de vis!!

Ra

6 Comments (+add yours?)

  1. Marius
    Aug 12, 2010 @ 16:30:58

    Te asteptam cu noi povestiri din vacanta. πŸ™‚

    Reply

  2. Corinas
    Aug 13, 2010 @ 16:27:29

    Draga mea Ra, vacanta frumoasa in continuare! Sper sa te simti bine si sa te vindeci de toate relele…:-) Te pup.

    Reply

    • Ra
      Aug 14, 2010 @ 10:46:09

      Ola!!! Rar am parte de conexiune, insa cand am parca l-am apucat pe Dzeu de picior!! Sunt in Toscana, in Cortona, acolo unde s-a filmat “sub soarele Toscanei”. Am ajuns aseara si e un mini paradis aici. Te pup!!!

      Reply

  3. marius
    Aug 14, 2010 @ 10:50:39

    Vacanta placuta in continuare si sa te surprinda placut totul πŸ˜‰

    Reply

Leave a Reply

