Ziua 1 – part III –

Aasaaa… Am ramas datoare cu niste imagini ;).

Orice as face nu reusesc sa incarc poze. Mai incerc, conexiunea internet este extrem de lenta aici. Cred ca totul e lent aici. Pana si oamenii. Si timpul. Asta e bine, timpul trece greu de obicei cand vrei sa treaca repede. Acum trece exact asa cum trebuie. NE bucuram de fiecare minut aici.

Despre cina la Porto Rotondo pot sa spun doar ca a fost un spectacol culinar. Un spectacol in sine.

Proprietarul, a carui infatisare o aseman cu a lui Gepetto, intretinea intre clientii restaurantului o atmosfera relaxata si vesela. Vorbea cu fiecare in parte, deschidea vin spumant cu un iatagan si servea oamenii, se mai aseza la cate o masa si facea o gluma. Ceva ce numai in Italia poti gasi. In Romania ar fi prea mandrii ca sunt patroni. Nu s-ar amesteca cu plebea care vine la masa… Maxim ar merge tantos printre mese ca Fat Frumos in cautarea Ilenei lui. Aici nu, aici omuletul acesta a facut ca seara sa fie de neuitat. Mi-a fost putin frig, din cauza oboselii si pentru ca uitasem sa imi iau ceva lejer peste rochita si am primit o fata de masa ca sa imi tina de cald. La plecare mi-a spus ca o pot lua, daca avem masina departe si o pot aduce in zilele urmatoare. Clientilor le oferea cate ceva din partea casei. Bine, preturile erau si cam piperate, asa ca in sinea mea spun ca meritam sa o faca. Noua ne-a adus la aperitiv niste branza si salsiccia facute de casa. Salsiccia este ceva intre salam si carnat, uscat. Gen salamul nostru de vara, dar de marimea unui carnat mai gros. Insa gustul nu il poti compara cu nimic, atat de gustos este. Ne-a mai pregatit Astice alla Catalana. Am acceptat doar o portie pe care am impartit-o pentru ca eram deja satule dupa ce mancasem aperitiv si fel principal. Cealalta portie a oferit-o unui cuplu de langa masa noastra. Dragut gest. Dragut local. Atmosfera frumoasa. Mancare delicioasa.

TomTom ne face figuri. La intoarcerea din Porto Rotondo ne-a ocolit un milion de km, la un moment dat am crezut ca s-a transformat in ghid turistic si ne face turul insulei. Numai ca era noapte si eram obosite si nu mai aveam putere sa conducem…

Am cazut frante dupa prima zi. Prima zi plina de peripetii. Pana la urma s-a terminat cu bine.

Ra

4 Comments (+add yours?)

  1. larisa
    Aug 08, 2010 @ 20:14:24

    romani exceleaza la mitocanie si nesimtire asa ca pe noi nu ne poate egala nimeni.
    Ma bucur ca te simti bine si te relaxezi!
    have fun si take care
    pup frumoaso

    Reply

  2. Madalina
    Aug 11, 2010 @ 03:00:56

    Mmmm…mare si apoi munte.Suna bine! Peripetiile sunt sarea si piperul unei vacante.Sper ca te vei distra si in continuare! Pup

    Reply

Leave a Reply

