Ziua 1

Prima zi.

6 august 2010. E ziua tatalui meu azi. Nu, nu a tatalui meu biologic, ci a celui pe care il stiu eu de “tata” si care mi-a daruit un frate minunat ;). La Multi Ani!!!

E prima zi de vacanta, de concediu sau prima zi de calatorie. E prima data in viata mea cand plec atatea zile la rand. Exceptand vacantele de vara petrecute la tara. Wow, ma simt ca o cercetasa!

In primul rand am intampinat mari greutati cu pregatitul valizei si implicit a hainelor. Pentru ca primele 7 zile le voi petrece in Sardegna, la mare, cu Andreina. Si automat, de la sine inteles, am nevoie de haine de vara pentru la mare. Rochite, fustite, bluzite, sandalute, maieute (asta nu prea suna bine cu maieutele 🙂 ), tocuri, farduri, una-alta, maruntisuri, gentute, posetute, costume de baie… – tot ce are nevoie un bagaj ca sa para de pitzi ;)!!! Urmatoarele zile ma alatur unui grup (micut, ce-i drept) care strabate Toscana in lung si in lat, aceasta incluzand: Montepulciano, Montalcino, Siena, Cortona, Pisa, Pienza, Chianti, Cinque Terre, Portofino, Milano… Nu in ordinea aceasta. Dar imaginati-va cum as arata eu la Il Palio di Siena protapita pe tocuri cat zgarie norii si intr-o rochita vaporoasa de seara?! Sau cum am sa urc si sa cobor dealurile pe acolo in sandalute? Sau cum am sa tremur de frig la lasarea serii cand e mai racoare??? Pfff… Si uite asa cand reusisem sa inchid valiza pe care o faceam de doua zile, mi-am dat seama ca trebuie sa dau tot afara si sa reorganizez bagajul astfel incat sa se muleze perfect pe calatoria la mare si la munte (mai mult la deal).

Zis si facut, a trebuit sa cer ajutor, o parere, am sunat un prieten, am dat sms la o prietena, am chemat o vecina la mine, am scos tot din bagaje, am lasat cate ceva afara, am mai adaugat altele si iata valiza mea aproape gata… Daca as mai avea loc pentru cele doua sacouri, gecuta de ploaie, doua perechi de incaltaminte, cateva sosete in plus si pantofii cu toc – ar fi de vis!!!

Ajung la concluzia ca e greu sa fii femeie, sa fii indecisa si sa faci bagajul.

Pe doua dintre cele trei persoane carora ma voi alatura, nu le cunosc, iar pe cealalta prea putin :(… Asa ca nu am nici cea mai vaga idee ce si cum ca sa nu fiu in totala antiteza cu ei. Adica, eu am camasile mele la care nu renunt nici in ruptul capului. Pentru mine camasile Etro si Loro Piana sunt cei mai buni tovarasi de calatorie… Daca o sa ma nimeresc mereu invers imbracata decat ar trebui? E si asta o problema. Minora si care ma face sa par superficiala (chiar sunt in situatia aceasta), dar chiar e o problema pentru mine. Astept vacanta aceasta de nu-stiu-cat-timp-exact… Si nu vreau sa o dau in bara cu pregatirea bagajului, adica chiar de la inceput!!!

Mai am exact 3 ore de somn, daca adorm in clipa aceasta. Dar cum mai am de bagat in valiza, sigur mai trec inca 30 de minute pana cand reusesc sa adorm…

Pste cateva ore, daca reusesc sa ma trezesc, cu putin noroc am sa va povestesc despre prima parte a calatoriei.

Ra

5 Comments (+add yours?)

  1. Clarisa
    Aug 06, 2010 @ 08:13:00

    Sa te distrezi si sa te bucuri de zilele libere. Iti doresc un concediu cu mult mult soare, si afara dar si-n sufletul tau.
    Astept poze, pentru ca momentan mai trebuie sa stau legata de birou si nu pot sa le fac pe ale mele, inca.

    Reply

    • Ra
      Aug 06, 2010 @ 09:16:46

      Thx. Am inceput bine ziua! Intarziere maxima la Blue Air, conexiune pierduta catre Olbia, imposibilitatea de a schimba biletul, offff… We love RoFUCKINGmania!!!

      Reply

  2. gabi
    Aug 06, 2010 @ 09:54:40

    Sa ai un concediu fain alaturi de cei dragi.(Eu mai am de asteptat pana in septembrie). Te imbratisez cu drag.
    Sa ai grija de tine.

    Reply

  3. ioana
    Aug 06, 2010 @ 10:34:39

    nu te mai gandi la tot ce merge rau..gandeste-te la ce frumos va fi la mare,la ce curat e aerul la deal,la cate vei vedea si la cata nevoie aveai de concediu asta..si ce daca nu te vei distra cu gasca?distreaza-te tu in felul tau..HAVE FUN

    La multi ani pt “taticul” tau.

    Reply

  4. larisa
    Aug 06, 2010 @ 20:25:13

    vacanta placuta Ralu! sa ai parte de zile minunate si insorite
    te-am pupat si take care

    Reply

Leave a Reply

