We must love Tarom!!

It is a must to love Tarom! 😉

In sfarsit cineva ne lauda si pe noi. Si nu oricine, ci Floriana Jucan pe care eu o ador, pur si simplu pentru felul in care scrie si pentru felul in care traieste… Pentru cat de mult ma regasesc uneori in cuvintele si trairile ei…

Da, intr-unul din posturile trecute spuneam ca ma intrista sa citesc in cateva dintre posturile ei cum lauda Blue Airul si oarecum eram putin invidioasa. NU pentru ca le lauda pe fetele (si baietii) de la BA. Ci pentru ca o facea in defavoarea noastra. Iar eu stiu despre colectivul BA ca este unul tanar, ca sunt extrem de bine pregatiti si ca isi fac meseria punand pret pe profesionalism si sunt mandra ca primele ore de zbor le-am facut la BA. Dar asta nu inseamna ca noi, la Tarom suntem mai prejos. Pentru ca, e adevarat – fiecare padure are uscaturile ei (si cu cat e mai mare padurea, cu atat mai multe uscaturi, ehehe 🙂 ), dar avem si noi oameni exceptionali. De exemplu ieri am avut doua curse cu un echipaj in care EFICIENTA a fost maxima, genul acela de cursa in care totul merge ca turnat, in care ne intelegem din priviri si din care ne intoarcem razand si fara sa resimtim oboseala acumulata la inaltime.

La fel cum in drum spre Istanbul, Floriana Jucan a avut parte de un echipaj care a impresionat-o, atat incat sa scrie pe blogul ei aceste cuvinte frumoase la adresa noastra:

“M-am reintors la Istanbul… abia coborata din avionul Blue Air care m-a adus de la Roma, am despachetat si am impachetat din nou, in alta valiza mai mica, am dormit doua ore si apoi m-am infiintat la Ambasada SUA de pe Batistei, pentru a reinnoi viza turistica.(…)

Am luat viza si-am alergat spre aeroport, m-am imbarcat intr-una dintre aeronavele Taromului si i-am multumit, in gand, comandantului Dobrovolschi pentru zborul impecabil pana la Istanbul. Am intalnit si doua stewardese care mi-au placut mult, Ingrid Teodorescu si Gabriela Pralea, elegante, profesioniste, discrete, amabile si gata sa-ti faca sederea la bord cat mai confortabila.”

Ra

Leave a Reply

