Otopeni Air Show

Sambata, pe 17 iulie am fost sa urmaresc Air Show-ul de pe aeroportul Otopeni.

Am mers convinsa fiind ca nu vor fi multi spectatori, probabil ca noi, o mana de oameni, copii aviatiei si inca cativa rataciti in drum spre cine-stie-unde…

Surprinzator, dar a fost foarte multa lume. Atat de multa incat te sufocai. Imbucurator acest lucru si interesant ca oamenii au venit in numar atat de mare. Sper sa nu fie adevarat ceea ce mi-a spus cineva. Si anume, ca majoritatea celor veniti sperau in sinea lor sa asiste la o tragedie ca s apoata spuna “am fost acolo”… EU nu cred ca cineva s-a gandit ca “poate, poate cade vreun avion si am ce povesti”.

Am sa pun aici cateva poze facute de mine. Sper sa va placa. Astept restul pozelor facute cu aparatul unui coleg, cred ca sunt mai reusite acelea ;).

Leave a Reply

