Raspuns la despartire

Am ales sa iti raspund asa, pentru ca mi-au placut cuvintele tale si pentru ca nu am cum sa nu le dedic un post. Asa sunt sigura ca le citesc si cei care nu rasfoiesc printre commenturi ;).

Iata ce mi-a scris Gabi, ca raspuns la postul meu “Sfarsit”:

“nu stiu daca sa numesc despartire momentul in care spunem “la revedere” unui om, sau momentul in care se termina un capitol din viata noastra. pentru ca unele lucruri nu se termina niciodata…
ne despartim de o persoana pentru ca ea trebuie sa plece, dar ramane in inima noastra… ne despartim de un om pentru ca am aparut prea tarziu in viata lui… ne despartim pentru ca ne gandim ca viata are mai multe sa ne ofere si ceea ce traim e diferit de ceea ce ne-am imaginat ca ar trebui sa fie…
pana la urma le numim despartiri pentru ca acele relatii nu pot fi cum ne-am dorit sau nu au durat atat cat ne-am dorit… e greu sa nu regreti ceva ce s-a intamplat doar pe sfert sau nici macar atat. e greu sa accepti sa traiesti cu asta pe viitor.

si orice ar spune oricine, ca acela pe care il doresti nu e langa tine este pentru ca nu te merita sau nu are ochi sa te vada… nu-ti poate potoli gandurile si dorul…

Viorica Salajeanu  - Am Inteles

Am inteles
Ca nu te pot ajunge;
E-atat amar de drum
In urma ta…
Cand sa te-ajung,
Incet se frange
Si ultima speranta
Ce te cauta…

Si-am inteles
Ca nu ma poti ajunge;
E-atat amar de drum
Si-n urma mea…
Ar trebui sa poti iubi
Si plange
Pentru femeia
Care te-ar avea.”

1 Comment (+add yours?)

  1. Ramo
    Aug 06, 2010 @ 11:42:52

    Unele capitole din viata noastra trebuie incheiate pentru ca prelungite la nesfarsit, ele si`ar pierde farmecul ūüôā Capu` sus!
    te pup

    Reply

Leave a Reply

