Sfarsit

Ma simt inutila. Nu pot sa merg inainte, nu pot sa opresc timpul si nici sa-l dau inapoi. Nu pot sa ma ascund. Si nici sa dispar.
Orice sfarsit inseamna un inceput.
Nu mai vreau sa alerg. Si nici sa plutesc. As vrea sa merg incet, la pas…
Totul e stabilit dinainte. Am inceput sa cred in destin. Chiar si pasii ne sunt controlati de o telecomanda magica.
Pasii mei au avut acelasi drum cu al pasilor tai. Pana azi. De fapt pana ieri cand cel care butoneaza telecomanda a hotarat sa ne separe drumurile. Si eu am ales alt drum. Poate ca m-am impotrivit degeaba din moment ce m-am incapatanat sa alerg inapoi pe drumul tau. In van. Totul e calculat. Si drumurile noastre sunt construite separat.
Cine?
De ce?
Unde?
Cand?
Nu am raspuns. Stiu doar ca am inteles. Si am ales sa nu ma impotrivesc. Sa mergem separat pentru ca asa e cel mai bine.
O singura data am plans in timp ce eram la munca. Atunci cand a murit Misu, Dumnezeu sa-l ierte! Acum nu a murit nimeni, doar am ales sa nu ma mai impotrivesc destinului si sa las telecomanda sa imi ghideze pasii prin viata. Incet, fara sa alerg, fara sa plutesc… Separat de tine!
Si acum rad de bucurie!!!
Nimeni nu poate sa se impotriveasca, sa gaseasca un remediu impotriva destinului. Pentru ca nu exista.
De azi niciodata drumurile noastre nu se vor mai intalni.
Nu te urasc. Pentru ca nici macar nu imi amintesc cine esti si de ce am scris acest post…
Acum am niste pasi de facut, asa ca te rog sa ma scuzi, dar nu imi mai pot pierde timpul cu tine…


Ra (scris ieri, 28.07.2010)

7 Comments (+add yours?)

  1. gaby
    Jul 29, 2010 @ 10:27:04

    nu stiu daca sa numesc despartire momentul in care spunem “la revedere” unui om, sau momentul in care se termina un capitol din viata noastra. pentru ca unele lucruri nu se termina niciodata…
    ne despartim de o persoana pentru ca ea trebuie sa plece, dar ramane in inima noastra… ne despartim de un om pentru ca am aparut prea tarziu in viata lui… ne despartim pentru ca ne gandim ca viata are mai multe sa ne ofere si ceea ce traim e diferit de ceea ce ne-am imaginat ca ar trebui sa fie…
    pana la urma le numim despartiri pentru ca acele relatii nu pot fi cum ne-am dorit sau nu au durat atat cat ne-am dorit… e greu sa nu regreti ceva ce s-a intamplat doar pe sfert sau nici macar atat. e greu sa accepti sa traiesti cu asta pe viitor.

    si orice ar spune oricine, ca acela pe care il doresti nu e langa tine este pentru ca nu te merita sau nu are ochi sa te vada… nu-ti poate potoli gandurile si dorul…

    Viorica Sălăjeanu – Am înteles
    Am inteles
    Ca nu te pot ajunge;
    E-atat amar de drum
    In urma ta…
    Cand sa te-ajung,
    Incet se frange
    Si ultima speranta
    Ce te cauta…

    Si-am inteles
    Ca nu ma poti ajunge;
    E-atat amar de drum
    Si-n urma mea…
    Ar trebui sa poti iubi
    Si plange
    Pentru femeia
    Care te-ar avea.

    Reply

  2. Corinas
    Jul 29, 2010 @ 12:42:27

    Draga mea Ra, imi pare rau ca traiesti zile amare….Dar aminteste-ti ca e vara si e soare si e mare si e vacanta si e plaja si sunt oameni in jurul tau si e frumos si e VIATA!!! Nu uita de tine…Te pup si te imbratisez 🙂

    Reply

  3. Clarisa
    Jul 29, 2010 @ 13:10:01

    Nu plange, incepe si fa-ti pasi nu mai pierde timpul, chiar daca uneori esti tentata sa spui ca merita oricate lacrimi si oricata asteptare pentru niste ore sau zile frumoase,clipe cand crezi ca ai totul dar de fapt nu ai nimic.

    Si daca s-a inceput cu versuri :

    Veronica Micle – Nu Plnge

    Nu plnge ca te dau uitarii,
    Si nici nu plnge ca te las
    Sosit-a ceasu-nstrainarii
    Si ceasul bunului ramas.

    Se rupe-un lant plin de tarie
    Ca firul cel mai subtirel;
    Cnd soarta vrea asa sa fie,
    Zadarnic vrei sa faci altfel.

    Si nu mai e nimic n stare
    Sa-ntoarca vremile-napoi
    Si-acea iubire-att de mare
    Ce-a fost odata ntre noi.

    Rami tu, dar rami cu bine,
    Rami cu suflet linistit
    Un dor se duce si-altul vine
    Si vei uita ca te-am iubit.

    Reply

  4. raluca
    Jul 29, 2010 @ 17:56:35

    Ra, te citesc de ceva timp si imi place enorm ce citesc ,poate si pt ca ma regasesc in ceea ce scrii.

    Reply

Leave a Reply

