Relax (II)

…cum spuneam, o dimineata frumoasa incepe cu a respira aer cu iz de mare intr-o gradina desprinsa din povesti…

Si cum sa nu continui intr-un mod placut, daca in drum spre plaja intalnesti asemenea flori?

Si cum sa nu petreci o zi intreaga pe plaja, cu riscul de a te arde rau soarele, daca plaja te asteapta cu bratele deschise si marea nerabdatoare te cheama sa te imbratiseze?

Si cand te gandesti ca o zi la plaja inseamna liniste, odihna, incarcarea bateriilor de la soare… Eu am ales ca in fiecare an (sunt fidela) stabilimentul de la Coqui Beach, Fregene – pentru ca fiind mai exclusivist, este mai linistit, in plus e singura plaja wi-fi 😉 si asta atarna mult in balanta. Dar nu numai, la pranz poti alege intre a manca mozzarella di buffala cu rosii si busuioc proaspat, evident, carpaccio de somon crud cu rucola, tarte cu carciofi si ricotta sau dulciuri facute in bucataria proprie. Si nu numai.

Daca vrei sa stai putin la umbra, un colt amenajat foarte frumos te asteapta la fel de imbietor.

Coqui Beach este preferata mea si nu o voi schimba pentru nimic in lume cu alta plaja din Fregene!

Chiar daca atatea alte plaje frumoase se intind pe litoralul tirenian, in Fregene citta si in Villaggio dei pescatori.

Daca faci o plimbare pe jos de-a lungul plajei este foarte probabil sa vezi ceea ce am vazut si eu, iar acum va arat voua:

La fel cum este posibil sa va incante privirea cei care fac windsurf si care pe mine m-au fascinat.

De data aceasta mama m-a dus sa vad si locul unde se varsa in mare Arrone, e un fluviu (asa il numesc ei, acum sper sa nu gresesc eu) ce izvoraste din Lacul Bracciano (despre care am sa va povestesc in postul urmator acestuia) si se intinde pe 37 de km pana la varsarea lui in marea Tireniana, aproape de Fregene.

Si cate lucruri frumoase poti face la Fregene! Cel mai important e ca Fregene pentru mine inseamna parfum de pace, aer sarat de mare, cer fara nori, Coqui Beach, rasfat de mama si relaxxxxxx total!!!!

Ra

7 Comments (+add yours?)

  1. ioana
    Jul 28, 2010 @ 11:02:43

    gata..m-ai convins..trebuie sa ajung si eu pe acolo..si pt ca nu se poate sa ma bucur singura de toate minunatiile de acolo il iau si pe alex cu mine..pupici..

    Reply

    • Ra
      Jul 28, 2010 @ 11:07:15

      Sa stii ca este un loc foarte linistit, nu e genul de loc unde sa faci o vacanta glamour… In caz ca vreodata vei vrea sa alegi Fregene, spune-mi. Poate te ajut cu un sfat sau o parere. Sunt case care se pot inchiria pe perioada verii. Eu anul urmator as vrea sa inchiriez o luna o casa si sa fac eu doua saptamani si prietena mea doua saptamani. Daca iti programezi din timp ai putea sa faci la fel. Multi spun ca marea tireniana nu e mare frumoasa, pentru ca nu o poti compara nici de departe cu Costiera Amalfitana sau cu Sardegna. Dar mie Fregene imi place pentru ca inainte de toate imi ofera liniste.
      Pups, vara frumoasa in continuare!

      Reply

  2. gaby
    Jul 28, 2010 @ 11:18:07

    foarte frumos…., soare,mare,relax ….,cateva zile de liniste.
    iti citesc blogul de ceva timp,
    ganduri bune, si o boare de racoare cu miros de brazi si fan cosit ,de la poalele Ceahlaului.

    Reply

    • Ra
      Jul 28, 2010 @ 11:28:29

      Multumesc din suflet, chiar e nevoie uneori si de boare racoroasa cu miros de brazi si fan cosit! Ahhh, mirosul de fan cosit care imi aminteste de copilaria de la tara!!!
      Zi frumoasa de vara!!!
      Ra

      Reply

  3. ioana
    Jul 28, 2010 @ 12:40:44

    merci la fel…ar fi super sa imi dai niste sfaturi de vacanta la fregene..oricum cat de curand o sa am o rubrica noua pe blog despre locuri de vizitat in lume si sfaturi de calatorie asa ca s-ar potrivi la fix..cred ca pentru la anu o sa inchiriem si noi o casuta..sa ne bucuram de liniste si frumusete..:)

    Reply

  4. Corinas
    Jul 28, 2010 @ 13:19:30

    Mi-ai facut o pofta de duca…:-) Sper ca te-ai relaxat si ai fost fericita, asa cum iti doreai! 🙂 Te pup!

    Reply

Leave a Reply

