Multumesc Alitalia ;)

Am calatorit cu Alitalia la Roma. Am ales Alitalia datorita orarului de zbor, castigand astfel doua zile de rasfat in Italia. Avionul plin, pasagerii ok, echipajul de vis. Sevice-ul oferit la bord simplu si decent. O punguta de 27 de grame cu 3 covrigei dulci sau o punguta cu salatini, cred ca in jurul a circa 30 grame. Gustoase, nu spun nu, dar departe comparatia cu mancarea pe care o oferim noi la bord si care include mancare rece, calda si ceva dulce. Bauturile noastre sunt mult mai diversificate, anunturile noastre mult mai stufoase ;). In schimb ei afisau o anumita raceala in comportament care punea o bariera intre echipaj si pasageri. Cred ca noi suntem mult mai amabili si saritori cand vine vorba de nevoile pasagerului. Una peste alta, Airbusul 320 m-a dus in siguranta la Roma si colegii mei de la Alitalia au fost foarte draguti cu mine, am stst mult de vorba, le-am pus o multime de intrebari referitoare la modul in care isi desfasoara ei activitatea, la contractul lor de munca si la remuneratia pe care o primesc. Au raspuns cu amabilitate si am ras impreuna cand mi-au povestit ca la venirea inspre Bucuresti au avut pasager un ROM (m-au intrebat d ece le spunem Rom daca sunt tigani?!) care s-a descaltat si a inceput sa se curete intre degete in avion si miroseaaaaaa…. :)!!

Calatoria la Roma cu Alitalia mi-a daruit nu numai momente de liniste la Fregene, ci si o dupa amiaza nemaipomenit de frumoasa pe malul lacului Bracciano. Un pranz absolut fantastic si o amintire pentru totdeauna! Multumesc Alitalia!!!

O terasa micuta pe malul lacului Bracciano unde am luat un aperitiv inainte sa cunosc mai bine imprejurimile.

Pentru un view complet

Superb lacul Bracciano!!! Grazie, Alitalia, sei grande!!!

Ra

4 Comments (+add yours?)

  1. andrei bogdan
    Jul 29, 2010 @ 00:57:10

    recunosc, sunt un pic invidios pe minivacanta in Italia, dar chiar si asa, nu inteleg ce atatea multumiri pentru AlItalia. Ai fost acolo la invitatia lor? 🙂

    Reply

    • Ra
      Jul 29, 2010 @ 02:21:58

      Haha 🙂 LOL!! Nu, stiu eu ce stiu… Dar daca nu era Alitalia, nu ajungeam la Roma miercuri seara si nimic nu s-ar mai fi petrecut la fel…
      Notte…
      Ra

      Reply

  2. ab
    Jul 29, 2010 @ 10:13:46

    Apoi daca stii doar tu ce stii si noi nu stim ce stii, cred ca vom ramane doar cu ce ne spui 🙂

    Reply

    • Ra
      Jul 29, 2010 @ 10:38:59

      Logica ta functioneaza bine. Dar acum stii si tu, stiu si altii, ca daca nu era Alitalia nu aveam parte de o dupa amiaza atat de frumoasa ;).

      Reply

Leave a Reply

