Sex la nivel avansat – cica!!!

Vreti sa radeti?

Am avut saptamana trecuta o cursa mai lunguta si colegele au luat reviste sa ne faca timpul sa zboare. ;).

Ce credeti ca am citit, razand cu lacrimi, intr-una dintre reviste? Mai exact in ultimul numar din Joy parca.

Cica titlu mare si colorat ca sa poata fi usor vizibil, chiar si din avion…

SEX la NIVEL AVANSAT

66 TRUCURI PE CARE EL NU LE VA UITA”

Nu vreti sa stiti ce idiotenii am citit. Dumnezeule, nu dau niciodata atentie acestor articole. Nu i-as fi dat nici acum, dar colega mea radea singura cu o pofta de neimaginat.

Arunc privirea si ce citesc? Sfaturi pentru sexul oral. Cica e de 10 ori mai placut daca “in loc sa te misti, mai bine tine buzele nemiscate! Stai sprijinita intr-o mana, in timp ce el sta in fata ta. Tine-ti buzele nemiscate, cuprinde-i penisul cu cealalta mana si lasa-l sa alunece in acest tunel alungit. Uite-te direct in ochii lui!”

Doamne, ce e idiotenia asta? Tunel alungit? Buze nemiscate? Ati luat-o razna? Revistele acestea sunt citite si de copii. Si de oameni mai simpli, fara educatie si acces la internet sau la alte informatii – oameni de la sate. Ce vor intelege copii aceia? Si daca se vor apuca sa puna tampeniile acestea in aplicare?

Aberatiile continua cu sfaturile despre sex oral, cica “daca se apropie momentul culminant , atunci preseaza-i usor anusul”.

Sa va mai spun: ” Pune mana pe penisul lui si misca degetele (acestea trebuie sa fie umede!) de doua ori mai repede decat o faci cu gura. Asa te poti juca din cand in cand cu testiculele lui – sau sa tragi aer in piept pentru un plus de revigorare!!”

Uffaaa, ce dracului inseamna plusul acesta de revigorare? Sau de doua ori mai repede decat o faci cu gura? E o limita de viteza oare si eu nu stiu? Adica ma gandesc ca fiecare o face dupa placul inimii lui si fiecare are alt ritm… Acum, ce sa fac sa aflu care este viteza corecta?

Nu vreti sa cititi sfaturile care spun sa bagi limba sub preput si sa o rotesti ca sa-l innebunesti de placere!

Mi-e rau!!!

Printre altele cica daca il tragi de parul din zona aceea in timp ce-i faci chestiile despre care spun ei, cu limba, va fi totul mai intens. Da, poate te alegi cu un sut in fund si un “la revedere” pe vecie!!!

Urmeaza alte sfaturi, care mai de care, mai penibile. “Roaga-l sa apese cu pumnul pe labiile tale”.

Asta e tare rau:

“cel mai placut mod de satisfacere este cel facut intr-un mod cu adevarat artistic. Imediat ce iti dai seama ca este aproape de finish, cuprinde-i varful penisului in gura, fara sa te misti deloc timp d ecinci secunde. Repeta acest exercitiu de trei ori. A patra oara tine-l doar doua secunde si fii sigura ca totul se va termina cu o explozie”.

Da, a creierului vostru idiot cand publicati asa ceva!!!!

Stati ca am gasit una mai tare:

“atunci, cand in ciuda momentului, inca mai poti gandi, ridica degetee de la picioare – acest lucru stimuleaza enorm vaginul si te va ajuta sa simti totul mult mai intens.”

Asa ca succes (sau succesuri ca se preteaza mai bine la articolul acesta) in ridicarea degetelor de la picioare in apropierea orgasmului, dar cand inca mai puteti gandi!!!!!

P.S. Sa va fie rusine ca scrieti as aceva intr-o revista pentru adolescenti. Dupa ce ca sunt vulgare, mai sunt si ineptii!!!

Ra

12 Comments (+add yours?)

  1. ioana
    Jul 20, 2010 @ 23:01:30

    :))) rad cu lacrimi..promit sa ma duc maine la tanti de la chioscu din fata blocului sa cumpar revista..si eu care ma bucuram mai ceva decat un copil la cumpararea cartilor de la jurnalu (alea de 5 ron)..eee..acum serios vorbind cred ca cineva ar trebui sa controleze mai bine articolele ce vad printu in asemenea reviste..si pe urma sa vezi ca sunt pustoaice de 14 ani gravide ca doar le-a zgandarit curiozitatea de a pune in aplicare sfaturile citite in joy..pupicei.

    Reply

  2. ioana
    Jul 21, 2010 @ 10:59:13

    unfortunately i did..:(

    Reply

  3. Clarisa
    Jul 26, 2010 @ 10:54:51

    6 zile fara ceva nou pe blog:O:O.
    Sper ca esti bine si mai ales ca ti-e bine unde esti.

    Reply

    • Ra
      Jul 27, 2010 @ 00:13:50

      Sunt ok, am fost plecata din tara si nu am avut net. Dar am revenit. Maine am sa povestesc ;)! Mersi pt grija, m-ai impresionat!

      Reply

  4. anca
    Jul 26, 2010 @ 13:57:43

    ok! ei sunt idioti,dar tu de ce ai simtit nevoia sa retranscri,acele chestii,cu lux de amanunte…?sincer inainte erai mai ,,altfel,,dar acum,cand vad ca nu faci altceva decat ca vrei sa pari altcineva si mai observ ca si copiezi niste chestii pe care ti le atribuii ,ma dezamagesti….

    Reply

    • Ra
      Jul 27, 2010 @ 00:20:02

      Ufffaa, imi pare rau ca te dezamagesc. Desi nu stiu cine esti, ideea de a dezamagi este apasatoare… Eu m-am gandit mult inainte de a scrie pe blog despre acest articol, dar am ales sa o fac intocmai pt ca acesta era modul prin care am simtit sa imi exprim dispretul fara a imi atrage critici de la cei care nu stiau exact ce cuprind aceste articole… Iar in ceea ce priveste anumite cuvinte pe care mi le atribui, inca nu vand ceea ce scriu – prin urmare nu castig nimic si nu incerc sa pacalesc oamenii care ma citesc cu nimic!!
      Scriu ce simt, ce cred, ce ma reprezinta, despre unde, cand si cum ma regasesc in oameni, fapte, locuri, fraze, sentimente, gesturi… Imi pare rau ce te dezamagesc…

      Reply

  5. ioana
    Jul 28, 2010 @ 22:38:47

    buna seara..pentru ca impartim aceeasi indignare pe tema asta m-am decis ca maine sa scriu un articol despre ce efect au asemenea articole asupra tinerilor..sper sa iti placa..pup.

    Reply

  6. ioana
    Jul 29, 2010 @ 09:47:16

    Reply

Leave a Reply

