Le Gaga

Nu am cum sa nu laud Le GaGa, din nou!!!


Pentru ca, poate ma repet, e singurul loc din Bucuresti unde eu ma simt 100% in siguranta din toate punctele de vedere. Cred ca era momentul sa-l duc si pe el acolo. Am fost la masa. Am mancat, ca de obicei, exceptional – minestrone de legume (facut ca acasa, in Italia) si salata de caracatita, exact cum ar face-o o gospodina napoletana doc.

L-am revazut pe Vincenzino, fiul lui Giosue si pe Luca, a carui zi de nastere era. La Multi Ani! Luca a implinit 7 anisori si ma gandeam cum a trecut timpul de repede, parca mai ieri eram la botezul lui!!! Isabella e la fel de frumoasa si parea neschimbata si Giosue radia de fericire sa isi vada fii impreuna jucandu-se. Si trebuie sa recunosc ca are doi baieti frumosi cu adevarat!

L-am revazut cu mare drag pe Adi, care a fost foarte dragut raspunzand-mi in stilul lui caracteristic la intrebarea mea: “te-ai linistit? Te-ai insurat si tu?”. Raspunsul a fost: “da, cum sa nu? Si weekendul trecut m-am insurat!!” Probabil la fel ca in fiecare weekend! Grande Adi!!!


Si nu am cum sa nu mentionez bucuria de a fi revazut-o pe mama Adriana. La fel pe Carmen, pe Florin, pe Ionut si pe Gabi. Mancarea facuta de mama Adriana este in continuare the best ever!!!!


Nu am avut cum sa nu ma gandesc la Pompea si la Lorenzo, la Vince si Anto care sunt acasa si asteapta un bebe frumos, la Castellammare di Stabia…

Pentru ca inca ma simt parte din familie, pentru cum ma primiti de fiecare data printre voi, pentru cum imi sunteti alaturi si pentru cat de mult ma bucur cand va avd, va multumesc tuturor!!!!

Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. je
    Jul 23, 2010 @ 09:20:34

    intr’adevar parca eram o familie, ne ajutam,ne certam si la sarsit ne duceam la fotbal si uitam de toate. Parca mi-e dor de vremurile alea!

    Reply

    • Ra
      Jul 27, 2010 @ 00:08:33

      Da, ce vremuri! Am fost si cu Stefan la masa si chiar vb cu Pufi despre cat de frumoasa a fost perioada aceea pt noi!!

      Reply

Leave a Reply

