Cazier, partea a doua

Azi am fost iar la cazier, sa obtin cazierul de la sectia 12 de Politie. Coada mare, semn ca functionau chestiile acelea ale lor pe acolo si oamenii asteptau dand din coada sa isi ia cazierul. Acelasi politist cu chef de munca…

Am luat-o d ela capat. Ca sa obtin o cerere pe care sa o completez a trebuit sa-i arat iar buletinul. Acum am alta nedumerire. Daca pot scoate cazierul de la orice sectie din oras, de ce trebuie sa-i mai arat buletinul? Am aflat si raspunsul. Un domn in fata mea cand a aratat buletinul, a obtinut si urmatorul indemn de la politistul cu chef de munca:

“du-te domne’ la sectia 8 de unde apartii, ce cauti aici?”

“stiti, eram in zona si imi era mai la indemana sa ma opresc aici…”

“bine, dar sa stiti ca apartineti de sectia 8”

Sunt convinsa ca stia asta, bietul om, doar de acolo si-a scos buletinul…

Ce sa faci cu cheful de munca? Nu te pui cu el…

Ca de obicei, gura mea proasta nu a putut sa taca si m-am trezit intreband:

“parca pe mine ma trimiteati ieri la alta sectie… Daca imi spuneau acolo sa ma duc la sectia de care apartin, cum faceti dvs cu domnul acum?”

Nu am primit nici un raspuns…

In schimb dupa ceva vreme de stat la coada, in caldura lesinatoare a verii, fara aer conditionat sau vreo adiere de vant in curte, am reusit sa obtin cazierul…

Ra

1 Comment (+add yours?)

  1. ioana
    Jul 21, 2010 @ 11:01:00

    :)) bine ca nu te-a tinut mai mult sau nu s-a defectat iar legatura cu baza de date…cand ai tupeu si comentezi se intampla de multe ori sa fii plimbat mult si bine pe usile birourilor la care ai treaba…:))) mama cel putin asa a patit anu trecut..avea mancarici la limba si comenta mereu=))

    Reply

Leave a Reply

