La Multi Ani, mamaie!!!

Azi a fost, este inca, ziua de nastere a bunicii mele. A implinit 82 de ani si am fost la ea cu fratele meu, sa o sarbatorim cum se cuvine ;).

Noi i-am cumparat un tort, gustos si aratos, dar ea ne-a pregatit o masa delicioasa la pranz.

Am petrecut inca o dupa amiaza placuta in compania bunicii noastre. Sper sa fie sanatoasa si sa traiasca 100 sau 1000 de ani ca sa ma bucur de ea toata viata!!!

Si sper sa am parte de cat mai multe dupa amiezi in compania bunicii mele dragi!

A! Profit de ocazie sa va arat ce croitoreasa desavarsita este inca bunica mea. In poza urmatoare port o rochita facuta de ea. Mi-a facut-o ca sa am ce sa port “prin curte” cand merg la ea.

La Multi Ani mamaie!! Iti multumim pentru toate clipele frumoase pe care ni le oferi!!!

Ra

17 Comments (+add yours?)

  1. ioana
    Jul 20, 2010 @ 06:43:11

    La Multi Ani bunicii tale si sa va bucurati de ea cat mai mult timp posibil

    Reply

  2. ioana
    Jul 20, 2010 @ 11:14:19

    saru mana..ma faci sa rosesc..pupicei si tie..si apropo imi plac la nebunie cerceii tai din poze πŸ™‚

    Reply

    • Ra
      Jul 20, 2010 @ 15:32:26

      Si mie imi plac, desi am tot glumit pe tema cerceilor, spunandu-le oamenilor ca mi-am luat cercei de pitzipoanca :)))!! Insa sunt indragostita de ei!!!

      Reply

  3. Corinas
    Jul 20, 2010 @ 16:05:39

    La multi ani pentru mamaia ta!!!! Sa traiasca viata lunga si frumoasa, sa te bucuri de ea cat mai multa vreme!! M-ai facut sa lacrimez, eu n-am bunici….:-(

    Reply

  4. Ra
    Jul 20, 2010 @ 16:10:54

    Corina, multumesc pt urare si imi pare rau ca nu ai bunici, cred ca bunica mea e ancora copilariei mele si simt ca atat timp cat ea va trai, eu voi fi mereu copil!!!

    Reply

  5. ioana
    Jul 21, 2010 @ 11:10:07

    :))de pitzipoanca sau nu conteaza ca iti vin foarte bine si ca sunt superbi..eu am un lantisor pe care am tot asa prinsi fluturasi colorati..asa ca facem o pereche de pitzi daca vrei :)))

    Reply

  6. ioana
    Jul 22, 2010 @ 12:12:49

    sper ca esti ok si abia astept sa mai citesc ce mai scrii..:D iti doresc o zi plina de impliniri..pupicei

    Reply

  7. Oana
    Jul 22, 2010 @ 14:56:59

    Esti foarte frumoasa πŸ™‚ Si bunicutza ta la fel!

    Reply

  8. ioana
    Jul 27, 2010 @ 07:53:35

    welcome back..mi-au lipsit postarile tale..trebuie neaparat sa mai postezi cate ceva despre ce locuri ai mai vazut,despre ce oameni au mai fost prin avion…:D pupicei

    Reply

  9. ioana
    Jul 27, 2010 @ 12:27:05

    ms la fel.abia astept sa citesc si sa vad poze..

    Reply

  10. cinenicinutegandesti
    Sep 29, 2010 @ 15:05:24

    Mi-am adus aminte cu f multa placere de vacantele petrecute intre tiparele de croitorie si masina de cusut a bunicii mele materne(Irina), alaturi de strabunica (Maria), o blonda cu ochi albastri si umor savuros, cocheta si la 92 de ani!

    Reply

    • Ra
      Sep 29, 2010 @ 18:53:53

      Superb, bunica mea este si ea croitoreasa si tin minte cate hainute am croit si cusut papusilor cand eram mica…!!!

      Reply

Leave a Reply

