Dragostea e mare, chiar daca masina e mica! by Floriana Jucan

Citesc ceea ce scrie Floriana Jucan de cand ma stiu. De cand am citit primele ei cuvinte, am ramas fidela gandurilor ei. In care ma regasesc uneori. Dar pe care le contrazic alteori. Am avut-o pasagera pe o cursa de intoarcere de la Viena, este o femeie cu o prezenta impecabila, superba si de o frumusete care mi se pare ireala. Nu, nu frumusete fizica neaparat. Frumusete in general, asta imi inspira mie aceasta femeie pe care o cred mai puternica decat multi dintre barbatii pe care i-am cunoscut vreodata…

Acum, rasfoind putin paginile virtuale ale blogului sau, am gasit acest post care mi-a atras atentia…

Redau aici partile care mi-au atras atentia ;):

“Sunt in parcarea aeroportului Otopeni, asteptand sa aterizeze intarziatul avion al companiei Air France, care aduce de la Paris unul dintre cei mai minunati oameni pe care-i cunosc. (…)

In timp ce stau in masina, vad o stewardesa si un pilot, ambii purtand uniforma companiei nationale de zbor.Se imbratiseaza, sarutandu-se disperat. Amandoi par sa aiba in jur de 35 de ani, dar dragostea lor pare si disperata si vinovata. Cel putin unul dintre ei, daca nu amandoi, este casatorit. Simt asta din imbratisarea lor care s-ar vrea vesnica.

Numai niste oameni care n-o pot avea in mod obisnuit o pot face atat de dureros. Intr un final, dupa ce-l mai saruta si pe ambii obraji, ea se urca intr-un Peugeot micut, argintiu. Din literele de la masina as putea banui si cum o cheama, dar n-as vrea ca un astfel de indiciu sa dea nastere vreunui conflict conjugal. El o conduce cu privirea in timp ce ea-si pune geanta in portbagaj. Asta nu mi-a placut! Un domn n-ar fi lasat-o pe iubita lui sa-si urce singura bagajul in masina. Insa l-am iertat imediat vazandu-l ca se apropie, se apleaca pana la nivelul la care ea statea asezata deja in pozitia driverului si o mai saruta o data. Apoi s-a urcat si el in masina lui, la fel de micuta ca a ei si au plecat separat spre doua case separate, doua vieti paralele in care cine stie cat si cum mint pe cineva care ii asteapta acasa….A aterizat Air Franceul.”

Uite cum aflam si noi ce se mai intampla prin parcarile aeroportului international Henry Coanda (aka Otopeni) – Bucuresti.

🙂

Ra

10 Comments (+add yours?)

  1. andrei bogdan
    Jul 19, 2010 @ 10:42:40

    Imi lasa senzatia ca incurajeaza complicitatea celor 2 doar pentru ca pare dragoste adevarata. In plus, in cazul ei a mentionat masina, in cazul lui nu. Lucru ce ma duce cu gandul ca-l suspecta clar pe el de relatie oficiala.
    Asa de simple or fi lucrurile?

    Reply

  2. andrei bogdan
    Jul 19, 2010 @ 17:13:40

    mai putin pentru cel/cea ce astepta acasa 🙂

    Reply

  3. je
    Jul 20, 2010 @ 10:07:40

    daca imi aduc bine aminte parca tu aveai la un maomentdat un peugeot 107sau nu e despre tine?

    Reply

    • Ra
      Jul 20, 2010 @ 15:33:32

      1. nu am in jur de 35 de ani
      2. peugeotul meu era rosu, nu argintiu
      3. chiar si cel argintiu pe care l-am avut – nu il mai am d eun an
      4. nici unul dintre numerele de la masinile mele anterioare nu imi trada numele 😉
      5. concluzia – nu e despre mine :))))!!!

      Reply

  4. andreina86
    Jul 20, 2010 @ 21:15:20

    Personal, nu o admir pe Floriana Jucan, sora mea e o mare admiratoare, dar trebuie sa recunosc ca relatarea ei mi-a placut, m-a invadat o oarecare emotie…

    Reply

  5. Oana
    Jul 22, 2010 @ 15:03:01

    Ce dragutz! As citi la nesfarsit astfel de povestioare, ma tin “in priza” 🙂

    Reply

Leave a Reply

