Cazier in regim de urgenta – la romani!!!

M-am trezit cam tarziu si asta mi-a dat ziua peste cap, sper sa nu repet figura si maine, pentru ca am o gramada de treburi de rezolvat :-P, dar macar m-am odihnit si am fost plina de energie toata ziua.

A fost ziua bunicii mele, am fost la ea. Inainte de a ajunge la ea am incercat sa imi scot cazierul in regim de urgenta. Spun “am incercat” pentru ca nu am reusit…

Am ajuns la trezoreria sectorului 3, de care apartin si am platit 10 ron taxa de urgenta. Am ajuns si la posta de unde am cumparat timbru fiscal de 2 ron. Acum nu pot sa nu ma intreb de ce dracului nu se pot procura toate acestea la sectia de politie? sau sa puna dracului o taxa de platit la sectie si gata. Nuuuu, romanul a inventat birocratia. Si munca la birou. Bineinteles ca toate sunt in locatii diferite si cam nici una langa cealalta… Noroc ca ma misc repede cu scooterul si scap de trafic si de caldura sau de aerul conditionat din masina.

Am ajuns si la sectia 12 de Politie, sectia careia ii sunt repartizata conform adresei din cartea de identitate. Intru, un domn ma indruma spre un birou. Un politist in uniforma sta la o improvizatie de birou unde are un computer, o imprimanta si niste foi si pixuri. Sa fie acolo, ca doar e la birou omul si are nevoie de ele. Aflu ca mai sunt oameni la rand, care asteapta ca si mine cazierul, dar ca nu merge baza de date… Adica nu mergea conexiunea cu baza de data si nu puteau verifica si intocmi si intr-un final, elibera cazierul. Trebuia sa mai astept. “Cat?” – am intrebat nedumerita ridicand din umeri? “Pai, nu stiu domnisoara, ce credeti ca eu nu vreau sa muncesc? Poate sa dureze cateva minute sau mai mult, nu e vina mea ca nu merge, ce sa fac?”

Insa mi-a spus ca intre timp pot sa completez cererea. Iau eu cerere de pe birou, iau si un pix si dau sa ma asez la alta masa din aceeasi incapere. “Nuuu, nu aici, va rog, afara si in camera cealalta”. Am iesit afara, am intrat in cealalta camera. Am completat cererea si m-am intors. Intrasera domnii care asteptau. Wow, ce fericire. Mi-am spus in sinea mea ca nu poate dura prea mult si m-am asezat la usa frumos, am creat o coada cum s-ar spune :)!

Termina domnii, intru eu ca mi-a venit randul si ce credeti? Baza de data a luat-o iar razna. Practic, eu am venit sa scot cazierul in regim de urgenta… Ce dragut!!! Intreb si eu pe domnul, ca sa ma bag in seama, daca e normal ceea ce se intampla. Ce imi raspunde el?: “pai daca nu va convine mergeti la orice alta sectie” – de parca eu ma apucam acum sa caut sectii de politie prin oras, sau “faceti o plangere la Politia Capitalei in care spuneti ca nu ne merge conexiunea cu baza de date de la cazier. Poate va asculta pe dvs, pe noi nu ne baga in seama…”

Am stat vreo 30 de min, baza de date si conexiunea nu se intelegeau, asa ca am plecat. Sa revin maine dimineata… Sper sa functineze dracia lor, mai ales ca bietul om (politist) avea chef de munca!!! Numai ca nu functionu acolo chestiile astea care se nasc din cauza progresului si care ne omoara incet “)))))!!!!

Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. ioana
    Jul 20, 2010 @ 12:09:45

    da..cred ca avea un chef de munca de numai-numai..si eu cand am fost sa imi fac buletinul nou am stat de ma uitase pe acolo dumnezeu..tot gratie chefului excesiv de munca:)))))

    Reply

Leave a Reply

