Esti…

Esti soarele care imi mangaie chipul, esti vantul care se joaca in parul meu, esti ploaia care imi loveste trupul, esti cantecul pe care il fredonez cand sunt singura, esti visul din care ma trezesc, esti aerul pe care il respir, esti valul care ma loveste, esti tarmul la care ma intorc, esti gandul meu cel mai ascuns, esti cerul care ma cheama, esti dragostea pe care am pierdut-o, esti iubirea pentru care traiesc, esti ziua de maine, esti speranta cu care traiesc, esti energia pe care o am, esti zambetul pe care il port, esti ceea ce caut, esti acolo unde merg, esti umbra care ma insoteste, esti rasaritul unei dimineti de vara, esti linistea unei seri de iarna, esti cuvantul pe care il scriu, esti curcubeul cel mai frumos, esti calatoria cea mai lunga, esti destinatia cea mai frumoasa, esti refugiul cel mai calduros, esti liniste, esti zgomot, esti bine si esti rau, esti dulce si amar, esti furtuna si esti zi frumoasa de vara, esti ceea ce iubesc si nimic mai mult decat atat…

A! Esti amintirea mea cea mai pretioasa…

Pentru ca esti…

Ra

Leave a Reply

