Schimbari

Cred ca atunci cand imbatranim ne transformam, ne schimbam. Eu de exemplu, am inceput sa urasc trezitul de dimineata!!!

E inuman sa te trezesti la 4.30 dimineata cu forta… ;), adica cu ajutorul alarmei de la telefon!!

Si, Doamne, cat iubesc pasagerii care pleaca in vacanta cu zboruri charter (NOOOOOT)!!! Sunt efectiv rai, considera ca all-inclusive-ul lor include avion, echipaj de cabina si de zbor… Deabea astept sa imi ceara iar oua ochiuri in loc de omleta, doar pentru ca are all inclusive sau sa ma priveasca dispretuitot pt ca el are all inclusive si pleaca in vacanta si eu sunt in avion doar pt a il servi si a-i face pe plac…

Dar m-am inarmat cu rabdare si un zambet frumos…

O zi frumoasa tuturor si weekend placut celor care se bucura de el fiind liberi si neavand parte de “pasageri all inclusive”Ê:)!!

Ra

Leave a Reply

