Busy with happiness

Am citit un status pe facebook, care spunea ca suntem fericiti atunci cand decidem noi sa fim si nimeni nu se poate impotrivi…

Cred cu tarie ca este adevarat.

Cred asta pentru ca de ceva timp sunt (mai) fericita decat in mod normal. Nu stiu cat o sa dureze. Stiu insa ca se va termina. Sper doar sa nu fie curand.

Ieri am fost cu Andreina la film. A fost “wow”!!! Ii multumesc lui Bogdan ca a facut asta posibil, ramanand acasa cu micuta Ava la baita, astfel permitandu-ne noua putin timp ca intre fete. Imi pare rau ca eram nedormita de cca 36 de ore, dupa o cura de noapte (intors) din Dubai si nu eram prea lucida, ca sa spun asa. Dar am avut putere, am vazut “Sex and the city II” si mi-am incarcat bateriile de la Andreina mea draga.

Filmul e frumos, mi-a placut serialul, mi-a placut prima parte a filmului si a doua a fost la fel de frumoasa. Chiar daca toate au imbatranit, chiar daca nu sunt perfecte, filmul este extraordinar. Chiar merita. Si cate ceva de invatat este… Pentru fiecare.

Am inceput sa scriu un post despre a fi “single”. A nu fi intr-un cuplu. A nu avea iubit. Sper sa am timp sa il termin zilele acestea.

Maine este petrecere mare data de Companie pentru angajati cu ocazia intrarii in Sky Team. Din pacate, am cursa si nu am sa pot merge, dar sunt sigura ca va fi foarte frumos.

Mai sunt 11 zile, deabea astept!!!!

A! Imi place gustul sarutului tau, aroma tutunului nu mi-a placut niciodata. La tine imi place…

Ra

6 Comments (+add yours?)

  1. larisa
    Jun 18, 2010 @ 16:45:27

    Superrrrrrrrr si eu de abia astept sa merg sa vad filmu planuiesc de cand a aparut la noi sa merg
    Ma bucur ca esti fericita Raluca ๐Ÿ™‚

    Reply

  2. Pilotessa
    Jun 18, 2010 @ 23:37:38

    Si la mine functioneaza chestia cu tutunul…frumos spus.

    Reply

    • Ra
      Jun 19, 2010 @ 04:59:38

      Doamne, dar ce imi place!!!! Pups! ๐Ÿ˜‰

      Reply

    • Ra
      Jun 19, 2010 @ 05:12:26

      Ce se intampla cu blogul tau? Imi apare ca l-ai sters daca incerc sa intru sa citesc… :(.. Oare de ce? Cine te-a suparat atat de mult incat s ail stergi? Pups.

      Reply

      • pilotessa
        Jun 19, 2010 @ 20:17:39

        L-am sters “datorita” unei colege “binevoitoare”…nu credeam ca exista lume ataaaat de rea! Am salvat cateva posturi, cateva poze si o sa-l refac, probabil sub alt nume… Zboruri line! Te pup si eu!

Leave a Reply

