Pictures from Aquaventure, Atlantis the Palm, Dubai

Iar dupa o zi intreaga de alunecat prin toate tuburile astea ;), la sfarsit am fost epuizata.

Am reusit sa fac si “buba” la picior, desi nu m-a muscat paianjenul, ca pe Andreina my love, dar e f dureros, va pot asigura. Cum am reusit? Pai eram cu gandurile departe, pierdute printre tuburi, valuri, colaci de salvare (m-am uitat in DEX, asta e pluralul – nu “colace”), salvamari si printre multe alte ganduri ale altor oameni, ganduri care rataceau si ele ca si ale mele – cu speranta ca vor fi bagate in seama de cel caruia ii erau adresate (peste mari si tari, curcubee si nori)… Asa, si aiurita fiind, in loc sa urc o treapta (acoperita de apa), m-am gandit ca e mai bine sa intru cu piciorul in ea sa vad care e ma tare – treapta sau piciorul A castigat treapta si al meu picior s-a ales cu o julitura de toata frumusetea, cu putin sange pierdut si cu o usturime groaznica ce a durat inclusiv azi la piscina, cat am stat la soare :(…

Ce am mai facut ieri? Sau ce am mai vazut?

Aveti mai sus o poza cu statiile de metrou de la Aquaventure pana la iesirea de pe insula Palmier. Impresionant drumul cu metroul, ghidat prin satelit, trecand peste mare, vazand Palmierul noaptea…

Un apus fantastic vazut din Aquaventure.

Nu stiu ce sa va mai arat…

Din Dubai va spun “la revedere si pe curand” cu alte povesti…

Ra

4 Comments (+add yours?)

  1. larisa
    Jun 15, 2010 @ 23:12:15

    Ce divin Raluca!sunt superbe pozele greu de descris in cuvinte!la asa loc doar sa visezi!

    Reply

  2. Corinas
    Jun 16, 2010 @ 12:55:48

    Vreau si eu in Dubai, norocoaso!!!! 🙂

    Reply

Leave a Reply

