Emotii albastre

Imi place marea si asta nu mai e un secret pentru nimeni. Iubesc marea pentru ca ma regenereaza, ma incanta si ma umple intotdeauna de energie. Putine minute la mare, sub soare in bataia vantului sarat ma fac sa ma desprind de haosul cotidian. Marea o simt ca pe o prietena. Una care am certitudinea ca nu ma va dezamagi vreodata.

Implicit imi plac barcile. Daca cineva inca nu si-a dat seama, am poza cu o barca pe pagina de primire a blogului meu. Poza facuta de mine, la Fregene…

Aleg, in ceea ce priveste barcile, Apreamare… DIn prietenie si respect fata de proprietari – pe care ii cunosc, dar si pentru ca de mai bine de un secol si jumatate Apreamare nu produce doar barci, ci mai degraba adevarate bijuterii cu stil mediteraneean. Cum spune si sloganul lor: ” privim la viitor fara sa uitam de trecut”!

Yacht-urile Apreamare sunt facute pentru ce care cred ca singurul lux in viata este LIBERTATEA, pentru cei care cred ca oaspetii cei mai importanti pe care ai putea sa-i primesti la bord sunt familia si prietenii dragi, pentru cei care cred ca stilul inseamna sa te bucuri de viata prin simplitatea ei – prin contactul cu vantul, cu marea si cu soarele… Apreamare – Your world on Board!!!

Am ales sa va arat poze cu barca Apreamare 64 Fly.

Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. larisa
    Jun 10, 2010 @ 10:31:52

    ce bijuterie te lasa mut!

    Reply

Leave a Reply

