Zapping printre necunoscuti

Daca acum putin timp am citit pe blogul lui Andrei despre FourSquare, zilele trecute am aflat despre o noua retea sociala – ChatRoulette. A explodat in toata lumea…

Este incredibil ce se intampla!!! Practic este un loc unde intri si la nimereala “ruleta” iti gaseste un partener de conversatie. In compania caruia poti sa ramai sau nu. Partea cea mai draguta este ca totul se desfasoara live cu webcam… E, sa vezi distractie! Prima data cand am intrat, “ruleta” mi-a gasit un “partener” din Turcia, foarte dragut si foarte amabil in conversatie. A doua incercare nu a mai fost norocoasa… un domn dezbracat mi-a aratat ceva foarte interesant :))))!!!!

Nu iti convine ce iti gaseste “ruleta”, esti liber sa pui “stop” si sa o iei de la capat!!!

Despre acest site, gasiti mai multe aici.

Ce sa va spun? Succes si spor la zapping printre necunoscuti!!!

Ra

Leave a Reply

