La Multi Ani, Stefan!

Azi e ziua fratelui meu. Implineste 24 de ani. Sau a implinit pentru ca mai dureaza putin si trece ziua lui…

La Multi Ani, Stefan! A durat ceva pana sa ma convingi, dar acum stiu ca esti un frate bun ;)!

Ra

6 Comments (+add yours?)

  1. Raluca Comnea
    Jun 07, 2010 @ 22:45:37

    Sa-ti traiasca fratiorul! La multi ani! Imi place f mult poza de familie! 3 perechi de ochi frumosi!!!!

    Reply

    • Ra
      Jun 07, 2010 @ 23:25:21

      Wow, Ralu – ia spune-mi si mie ce mai faci! Am auzi ca te-ai angajat in sfarsit!!! Trimite un mail, pls!!! Thx!

      Reply

  2. isis
    Jun 08, 2010 @ 02:34:43

    24 de ani nu e o varsta, ci nemurire!
    La multi si multe, pentru Stefan si pentru tine!

    Si eu am implinit anul acesta 42… pardon… 24 de ani!
    AM DECIS atunci ca NU VOI DEPASI NICIODATA 30 :)!… iar o decizie se ia o singura data, dar se respecta in fiecare zi!

    Asa ca ma simt de 24… spune-mi simplu: Iuliana.
    Sau Isis, Ra.

    Zi frumoasa!

    Reply

  3. larisa
    Jun 09, 2010 @ 11:32:34

    La multi ani!pentru fratioru tau, e foarte draguta si finuta mamica ta ce bine semanati cu ea
    Pup scumpo

    Reply

Leave a Reply

