Offff…

Deci sa recapitulam…

  • Nu am vorbit niciodata urat despre compania la care lucrez. In primul rand pentru ca nu simt ceva urat despre companie. Nu cred ca e o companie rea. In al doi-lea rand pentru ca este locul unde vin sa muncesc si in urma acestui fapt am cu ce sa imi platesc facturile si sa pun o mancare pe masa!!!
  • Da, am scris despre anumite persoane care, in opinia mea, fac umbra pamantului degeaba. Si am sa mai scriu. Pentru ca macar eu am curaj sa imi asum ceea ce spun, ce scriu si implicit ceea ce gandesc. Spre deosebire de voi, frustratelor (si va stiti voi, nu e nevoie sa va numesc eu) – care comentati pe la colturi si vorbiti urat despre mine inventand in fiecare zi cate ceva. Nu sunt combinata cu nici un politician, cu nici un mare mogul si nici cu vreun directoras mai mic, ba chiar – ca o ironie va spun ca nu am o chiftea in stomac si ca abea imi ajung banii sa imi vad de ale mele fara sa am mari pretentii in ceea ce priveste cheltuielile. Numai eu stiu cate probleme si cate cheltuieli sau datorii am. Si nu vine nici una dintre voi, nici unul dintre voi sa imi bata la usa si sa ma intrebe daca am restanta la ceva sau daca imi ajung banii de la luna la luna. Asa ca, si daca as fi combinata cu un batranel gen Irinel, nu inteleg ce v-ar macina pe voi. Cat timp nu e barbatul vostru si nu cheltuie banii familiei voastre si nici nu se desfasoara relatia noastra in patul vostru matrimonial – nu vad care ar fi problema. Fuck off nebunelor!!!!
  • Da, am fost invitata la emisiunea lui Andi Moisescu. Nu, nu pe pile. Nu din cauza amantului meu plin de relatii. Ci pentru ca Andi ma urmareste pe twitter si mi-a propus asta fara sa ma cunoasca personal. Cine are dubii cred ca poate primi lamuriri daca incearca. Si ca tot a venit vorba, sa stiti ca am primit o aprobare de la dna Boca, de la conducerea companiei si asta in urma solicitarii scrise din partea emisiunii. Deci, pacat pentru voi, dar totul s-a desfasurat in mod normal si in toata regula… Nu va asteptati, nu? Vreti sa mai stiti ceva? Nu am primit nici un ban. Si nu, nu am vorbit urat despre companie. Pentru ca nu era vorba despre companie. Pentru ca oricum a fost, nu am spus nimic rau, ba din contra am explicat ca acel clip publicitar nu avea ca destinatie publicitatea companiei Tarom. Ci a  agentiei de turism Tarom Tours care promova astfel serviciul de a te casatori la bordul avionului, in timpul zborului. Si nimeni nu contesta compania sau agentia de turism sau acest serviciu. Toata discutia s-a invartit in jurul realizarii acelui filmulet, foarte putin profesional dealtfel. Si din care se intelegea orice, numai promovarea acestui serviciu nu!!!
  • Si ce problema aveti cu faptul ca eu am un blog? NU va pun pe nici unul, nici una in fata calculatorului sa cititi tampeniile pe care le scriu eu. Asta o fac strict pentru mine, nu e vina mea ca oamenii intra si citesc si sincera sa fiu, m-as lipsi bucuroasa de accesarea voastra zilnica (sau ocazionala) numai ca sa nu am legatura cu voi. De nici un fel, in nici o forma. Nu scriu detaliile legate de contractul meu de munca, nu impartasesc detalii intime ale vietii mele, nu pun poze vulgare, nu descriu anumite lucruri cu care ma confrunt la locul de munca si care cred ca ar fi foarte interesante (nu credeti?), nu afectez securitatea zborului sau a aeroportului… Deci??? A venit vreuna dintre voi la mine sa imi spuna vreodata ca o deranjeaza ceva? Neeeeahhh, dar de comentat o faceti pe la colturi??? Curaj nu aveti?
  • Sunt obrazica? Scuzati-ma ca la 29 de ani imi permit sa am o parere si o coloana vertebrala. Si scuzati-ma ca nu va las sa ma calcati in picioare si sa treceti peste mine pline de noroi de cate ori aveti chef!!! Si scuzati-ma ca nu barfesc cu voi si nu stau la tigari cu voi. Scuzati-ma ca nu va retin numele la toate cele 400 sau cate sunteti. Scuzati-ma ca sunt ironica si ca nu accept mediocritatea si ca nu vreau sa ma balacesc cu voi in mocirla in care va scaldati de nu stiu cati ani… Scuzati-ma ca nu va dau detalii despre viata mea privata si ca vin la cursa doar ca sa muncesc, nu ca sa ma imprietenesc cu voi si sa imi insir viata de la un capat la altul al avionului… Eu pana sa vin sa muncesc aici mi-am construit o viata, am niste prieteni, am niste hobby-uri si am niste preocupari si niste responsabilitati. Nu vreau si nu cred ca e bine sa trecem o limita. Putem fi colege, putem sa muncim bine in echipaj, putem sa avem curse placute. Dar scuzati-ma ca nu putem toca marunt pe cei care nu sunt de fata!!!!!!!!
  • Nu ma port frumos cu pasagerii??? Hahahaha, cine spune asta? Cineva care se grabeste sa termine service-ul ca sa stea ascuns dupa perdea apoi? Sau cineva care vine cu nervi de acasa si se incarca si mai rau cu alti nervi cand vede ca e cursa plina??? Haha, ma faceti sa rad… Voi cu mentalitati comuniste care nu stiti si nu vreti sa intelegeti ca pasagerul acela este parte din misia voastra si ca datorita lui va platiti facturile si luati niste bani in zilele de plata ale salariului!!!! Voi care imi spuneti sa nu mai schimb capisoane ca nu imi ridica compania statuie? Voi care va dati ochii peste cap cand un pasager va cere ceva??? Va stie toata lumea care sunteti, va stiti si voi… Aceleasi care dintotdeauna ati facut numai asta: ati comentat pe altii care fac ce trebuie… Voi care muriti in timp ce vedeti pe cineva corect si muncitor! Care tremura de frica cand vad ca altii muncesc, frica sa nu observe cineva ca voi stati si luati o leafa pentru ca altii muncesc!!!! Da, se poate sa am si eu o zi mai proasta uneori, sa ma indoi de durere de burta pentru ca sunt femeie si sa nu trag de carucior cu aceeasi putere ca intr-o alta zi in care ma simt 100% in forma. Dar asta nu ma impiedica sa-l intreb pe pasagerul care a cerut suc de rosii daca mai vrea si apa sau alt suc, pentru ca atat am invatat si eu din umila mea experienta cu sucul de rosii – nu tine de sete!!!! Muriti de suparare ca am avut inca o data curaj sa scriu aici si tremurati de frica sa nu cumva sa vina ziua in care am sa va scriu si numele!!!! Si veniti sa spuneti daca aveti ceva de spus. Mie. Nu colegilor/colegelor. Nu pe la colturi in soapta. Nu pe la spate. Mie. IN fata. Personal.
  • Nu am putere nici sa va urasc! Pentru ca nu meritati sa simt ceva pentru voi. Sunteti transparente. Traiti degeaba. Si tara se duce de rapa din cauza celor ca voi… Intre timp altii se satura si aleg sa paraseasca Romania… Din ce in ce mai multi din pacate…

Ra

P.S. astept cometariul tau, sa mai citesc o rautate anonima…

12 Comments (+add yours?)

  1. Clarisa
    Jun 07, 2010 @ 09:39:42

    Chiar nu are rost sa iei in seama astfel de specimene,pt ca oameni nu ii poti numi.Sunt niste personaje inchise intr-o carapace care ii incatuseaza si nu pot aprecia “frumosul” ce-l scrii pe blog, vorbeste frustrarea din ele ca nu ar fi in stare sa scrie nici macar un rand, si nu pot recunoaste niciodata valoarea umana,pentru ca “numai un om de valoare recunoaste calitatile celuilalt”(e o parte dintr-un citat dar nu mai stiu cine l-a spus/scris)
    Vorbeste invidia din ele si dorinta de a avea ceea ce ai tu,si nu ma refer la nimic material,dorinta de a fi ce esti tu,si mai vorbesc si pentru ca sunt constiente ca nu vor ajunge niciodata la valoarea ta profesionala, si nu vor intelege niciodata ce inseamna sa fi OM,asa cum esti tu, ci vor ramane “nimeni” si singura lor preocupare va fi sa puna sub lupa viata altora,pt ca a lor e prea fada si lipsita de sens.

    Reply

  2. larisa
    Jun 07, 2010 @ 10:17:20

    Foarte tare :)) bine le-ai facut Raluca merita!dar in tara asta 50% din oameni sunt precum cei descrisi de tine in acesta postare

    Reply

  3. isis
    Jun 07, 2010 @ 14:02:12

    …nu e comentariul rautacios si anonim pe care-l astepti! imi pare rau… sunt doar cateva randuri de la un om nou…

    Sunt Iuliana si te citesc doar de 2 zile, Raluca. Am ajuns intamplator pe blogul tau si am ramas pentru ca mi-a placut gandirea ta serioasa si sanatoasa, care razbate din fiecare pagina a jurnalului.
    Nu avem multe in comun… eu am calarit doar de doua ori, am zburat de cateva, iar a pregati deserturi delicioase si migaloase este o pasiune a fiului meu adolescent, nu a mea :-)) …dar citesc zilnic, multi ani am scris, iubesc mult, stau drept si sunt libera interior.

    Revin… Pentru sinceritate, valorile pe care le respecti si le promovezi, atitudinea de invingator si modelul care esti… pentru ca nu-ti lasi viata la vedere in fata oricui, ci doar daruiesti celorlalti experientele frumoase si pline de emotie traite de tine… pentru toate acestea… si pentru postul de mai sus…
    NOTA 10!!

    Stii care e solutia aplicabila barfei, invidiei, saraciei in gandire si rautatii gratuite de care unii dau dovada? Raspuns: UITA!!
    Uita si fii recunoscatoare pentru omul special care esti si pentru ziua care ti se deschide frumoasa inainte!

    …si un gand bun:” De la un moment dat, respectul celor pe care-i respecti devine cel mai bun dintre motive.”

    Reply

    • Ra
      Jun 07, 2010 @ 18:44:58

      Doamne, va multumesc mult, din tot sufletul pentru cuvintele frumoase. Uneori imi vine sa las tot si sa renunt. La tot, inclusiv la blog. Alteori imi vine sa plec din tara cat mai departe si alteori imi pun mari semne de intrebare daca nu ar fi mai bine sa devin si eu meschina si profitoare… Cuvinte ca ale dvs imi dau putere sa merg inainte, la fel ca si pana acum. Pentru ca si pe mine m-a invatat mama ca a fi liberi este singurul dar cu care ne nastem!!! SI depinde de noi sa il pastram…

      Reply

  4. larisa
    Jun 07, 2010 @ 20:52:36

    nu am vrut sa fiu asa dura sa zic 90%dar din pacate asta e lumea cu care ne confruntam zi de zi
    Pup si take care

    Reply

  5. irina
    Jun 08, 2010 @ 10:50:50

    Bravo! ai pus punctul pe I cu acest post! e bine sa ai convingeri si sa ti le respecti! si imi place enorm ca spui sus si tare ca NU trebuie sa dai socoteala nimanui, atat timp cat viata ta privata nu dauneaza altora!

    Reply

    • Ra
      Jun 08, 2010 @ 14:52:33

      Din pacate sinceritatea mea si faprul ca sunt directa si nu ma prefac – sunt luate drept obraznicie si tupeu, desigur in sens negativ tupeul… Asta e. Nu vreau si nici nu cred ca as putea sa ma schimb. Multumesc pt incurajare!

      Reply

  6. larisa
    Jun 09, 2010 @ 11:35:33

    Ralu nu imi vine sa cred ca ai 29 de ani! arati ca o fetita de 20 esti frumusica foc

    Reply

  7. Ra
    Jun 19, 2010 @ 22:19:18

    Lumea e rea si fara motiv, asta e cel mai grav. Oamenilor nu le place cand vad alti oameni care au ceva de spus, de aratat sau de facut in timp ce ei stau si se uita neputinciosi cum trece timpul pe langa ei… Nu baga in seama, keep on, dear!!!

    Reply

Leave a Reply

