Mi-e dor…

Mi-e dor sa ma plimb pe stradutele minuntului Fregene, sa ma incarc cu aerul sarat al marii Tireniene, sa ma joc cu cainii mamei si sa ies la plimbare cu bicicleta. Mi-e dor sa ma plimb pe plaja intr-o zi fara soare, cand plaja e goala si nimic nu sta intre mine si mare… Mi-e dor sa stau la soare si sa ascult valurile impletindu-se cu vocile celor care, ca si mine, iubesc vara… Mi-e dor sa ma plimb pe stradutele Romei, sa aud vorbindu-se italiana si sa mananc pe fuga o pizza colorata in verde, alb si rosu… La fel de mult mi-e dor sa ma uit inspre cer si sa vad pinii dansand cu norii, acompaniati de avioanele care trec pe cerul minunatului Fregene…

Ra

6 Comments (+add yours?)

  1. larisa
    Jun 06, 2010 @ 21:31:22

    Si mie mi-a fost dor de tine πŸ˜€ nu ai mai scris de ceva zileeeee

    Reply

  2. larisa
    Jun 06, 2010 @ 21:32:51

    Si pizza arata intr-un fel..mor dupa pizza acuma stau cu gura deschisa si ma uit cat de bine poate sa arate

    Reply

  3. Corinas
    Jun 07, 2010 @ 15:39:29

    Frumoase pozele, Ra! Mi-era dor de un text din asta, visator….Te pup cu drag, un mail cand imi mai scrii? πŸ™‚

    Reply

Leave a Reply

