Parasutei din tine, sa ma cunosti mai bine

Mandra de ceea ce sunt. De defectele mele. De temerile mele. De curajul si de sensibilitatea mea. DE IMPULSIVITATEA MEA.

Sunt mandra de drumul pe care l-am parcurs. De greselile pe care le-am facut si de lectiile pe care le-am invatat. De treptele pe care le-am urcat. De aleile intortocheate pe care am pasit. De vizitele in Infern. Si de lenta, dar dulcea intoarcere la lumina…

Am certitudinea a prea putine lucruri, sunt sigura doar de dubii, indecisa din fire, libera si VIE!!!!

Clipe si senzatii traite intens pe care nu le regret… Pentru ca nu se mai intorc. A fi intelepti nu inseamna a nu gresi niciodata. Gresesc des. Dar invat mereu. Imi recunosc greselile si am curaj sa imi asum respnsabilitatea unei greseli. A unei fapte sau a unui cuvant.

Cu siguranta nu sunt la fel de frumoasa ca multe alte femei din jurul meu. Dar am constiinta curata.

Pacat ca am inteles prea tarziu rostul zicalei “una donna con le palle spaventa un uomo che non le ha”… Nu imi e frica de nici o piedica. Si cand mi se face frica imi aduc aminte ca vulturii isi iau mereu zborul cu vantul din fata, niciodata favorabil…

Incerc sa raspund respectului cu respect, sa infrunt cu intelepciune provocarile si sa daruiesc indiferenta ipocriziei…

Il iubesc pe el, cel de care iremdiabil m-am indragostit acum 9 ani… Faptul ca ne potrivim e alchimie, ca ne intelegem e sintonie, iar ca ne-am gasit si ma iubeste la fel de mult e magie…

Multumesc mereu celor care tin la mine, celor care ma accepta asa cum sunt si ma suporta, celor care in momentele dificile mi-au dat putere sa merg inainte, celor care mi-au readus zambetul pe buze atunci cand nu credeam sa il mai gasesc vreodata si celor in fata carora ma descarc… Celor care ma iarta atunci cand gresesc! Acestia sunt prietenii mei. Putini, dar buni.

Sunt oameni care cred ca banii sunt singurul motor al vietii. Eu nu cred asta. Inca mai cred in valori adevarate…

Calomnia e ca o moneda falsa. Sunt multi cei care nu sunt capabili sa o produca, dar o fac sa circule fara scrupule.

Mai cred ca daca un prost se trezeste vorbind tampenii despre mine nu inseamna decat ca cei care cred sunt mai prosti decat cei care spun…

Ma intreb daca nu cumva ar fi mai fair play sa iti dai numele adevarat? Pentru ca atata timp cat astepti sinceritate de la mine si transparenta in a posta comentariile tale rautacioase – am macar pretentia sa stiu cine e cel/cea (cel mai probabil esti o “ea” pentru ca un barbat nu ar fi capabil de asemenea ganduri) care ma judeca, ma acuza si ma ameninta… Pastrez totusi comentariile tale pana cand te vei hotari sa spui cine esti, apoi le voi posta. Nu am de ce sa ma ascund, de cine sa ma feresc sau de ce sa imi fie teama. Din acest motiv aici e numele meu adevarat, e parte din mine si din ceea ce insemn eu. In schimb nu pot spune acelasi lucru despre tine. Decat ca probabil esti o fiinta plina de ura, rautate, frustrare, invidie…

Ra

Leave a Reply

