O zi, inca o zi…

…s-a mai terminat inca o zi. Vecinul de jos isi bate nevasta si copilul. Constant. Sa aud tipete, plansete si injuraturi e ceva cu care m-am obisnuit. Tot spun ca ar trebui sa chem protectia copilului sau vreo institutie de genul acesta, dar nu stiu de ce nu o fac niciodata… Poate pentru ca nu as rezolva nimic si stiu asta in sinea mea!!!

Ne-a lovit criza… Adica incepem si noi, romanii, sa simtitm criza. Basescu a spus ca trebuie sa ajutam patria si neamul si sa renuntam la 25% din salarii… Pai, sa renuntam, zic!!! Daca e pentru o cauza nobila – sa o facem, nu? Poate Boc, Basescu si ai lor mai au nevoie de una-alta si Ênu le mai ajung banii… Doar nu i-am ales ca sa-i lasam cu buzunarele goale… Am citit in Ziarul Financiar ca tot sacrificul acesta nu reprezinta mai mult de 1.09% din PIB, asa ca e inutil… Am mai citit asta despre o posibila greva comuna in sectorul transporturilor de stat. CFR, Metrorex si Tarom pregatesc o greva comuna impotriva deciziei de a “taia” 25% din salarii… Pai cred si eu!!! Bine baieti, sa nu uitati si de noi, am auzit de prea multe ori replica : “afara sunt sute care isi doresc sa faca meseria asta, nu va convine – sunteti libere sa plecati!” si imi e teama ca am sa o aud din nou… Interesante sunt comentariile de la acest articol legat tot de greva comuna a celor mai sus amintiti… Parerile sunt impartite. Si eu, atat cat ma duce capul – cu putinele cunostiinte despre economie pe care le mai am – inteleg ca e un moment greu si orice guvernare ar fi nu ar avea alta solutie. Dar e la fel de adevarat ca nu pot sa nu ma intreb de ce nu scad si din cheltuielile lor imense si fara sens? Gen scena faimoasa platita cu o suma fabuloasa sau altele la fel de inutile… Si care cu siguranta vor continua!!!

Anyway, ma sperie pana la moarte cele ce ne asteapta si sincera sa fiu, nu vad nici o scapare, nici o lumina la capatul tunelului. Sa fie stinsa tot din cauza crizei???

Mai devreme am aruncat o privire pe blogul Andreei Raicu si ce credeti ca am citit? Draguta de ea a scris “come one” in contextul in care ar fi trebuit scris “come on”… M-am gandit sa fac si un print screen pe care sa il pastrez amintire pentru cand va fi modificat greseala…

Asa ca nu stiu ce sa mai spun… Nu stiu ce rost mai are… Sa traiesti, sa te trezesti ca sa mergi inainte – inca o zi, inca o noapte, inca o dezamagire…

Poate ca ar trebui sa ne bucure faptul ca LA Times a scris un articol nesperat de frumos la adresa talentului romanesc. Puteti citi aici mai multe. Dar pe “prafurile astea” chiar nu reuseste nici macar acest fapt sa imi aduca un zambet…

Azi am fost iar intrebata, culmea – de catre cineva care am pretentia ca ma cunoaste (desi am mari dubii si in privinta aceasta) daca eu sunt cea care scriu la Catavencu… Offf, oricat de mult m-ar onora acest complimet (pentru ca o iau ca pe un compliment), NU sunt eu aceea care scrie la Catavencu, Kamikaze sau mai-stiu-eu-unde…

A! Sa nu uit, mi-a scris o cititoare a blogului pe mail sa ma intrebe daca la SSAvC primesti si manuale de curs cand incepi cursul de Ib… De ce credeti? Pentru ca un nemernic i-a scris un mail in care spune ca are el toate manualele (care erau vreo 4 ce avea el) xeroxate si e dragut sa i le trimita contra modestei sume de 200 de euro… Pentru ca, deh, ce mai sunt 200 de euro pe timpurile astea? Manuale care sunt incluse in pretul cursului si pe care le primesti si le pastrezi atat cat consideri ca merita… Deci, draga Ramona – inca o data – nu te lasa pacalita de astfel de oameni rau intentionati!!!

Nu pot sa nu ma intreb ce mananca moldovencele de sunt atat de frumoase? Am avut cursa la Chisinau si am vazut frumuseti pe care si le-ar dori orice concurs de Miss Univers… Nu va umflati in pene cu toatele, orice padure are si uscaturile ei, dar ce e al lor – e al lor, moldovencele sunt frumoase, am spusssss!!!

Ra

18 Comments (+add yours?)

  1. silvia
    May 16, 2010 @ 11:51:49

    primesti manuale sau suport de curs pe cd (geografie + legislatie), care cica s-ar autodistruge dupa 6 luni (asa ne-a spus profesoara de geografie).

    Reply

    • Ra
      May 16, 2010 @ 21:45:34

      Atat eu, cat si fratele meu am primit manualele in formatul clasic – tiparite ;)! Si chiar e aiurea sa se autodistruga, dar ce sunt – documente strict secrete??? Lol…. Tu cum esti cu orele de zbor? Ai hotarat? Ai inceput?

      Reply

      • silvia
        May 17, 2010 @ 12:19:29

        pai ni s-a spus ca este o masura de precautie pe care au luat-o dupa ce noua scoala de stewardese (a aparut exact in ianuarie 2010) le-a furat manualele. eu inca nu am terminat cu examenele. dna Ica a fost bolnava (s-a operat din cauza sinuzitei) si abia saptamana asta vom da meteo + geografie. saptamana trecuta am avut un fel de vacanta…

      • Ra
        May 17, 2010 @ 12:28:53

        Aaaa, nu stiam, ce aiurea! Oricum – dc vrei, in cele 6 luni poti sa le imprimi pe hartie ;)!

      • silvia
        May 17, 2010 @ 13:09:34

        nu se pot printa 😉 sunt protejate si impotriva acestui detaliu 😉 oricum nu prea conteaza… doar ca iti cam strici ochii invatand 😦 e bine totusi ca ei spera ca in 6 luni noi vom ajunge la Autoritate :))

      • Ra
        May 17, 2010 @ 17:36:24

        Da, la asta ma gandeam si eu!! Nu toti aj la aacr in 6 luni… Pffff!!! Bafta oricum!!!

  2. Gina
    May 16, 2010 @ 18:47:56

    Ra, eu i-am trimis un mesaj prin care o atentionam asupra greselii, dar nu l-a publicat. Daca nu o laud, nu il publica. La fel cu “privew from Rome” (l-a schimbat, dar nu a aratat comentariul” si la fel cu “now we now how to reach you” si mai sunt…

    Reply

    • Ra
      May 16, 2010 @ 21:40:14

      E clar, e stapana pe situatie in ceea ce priveste lb engleza!! Eu nu urmaresc blogul ei, am vzt articol in cancan unde cita fragmentul cu “come one” si am dat din curiozitatea de a afla cine a gresit: cancan sau ea… Restul sunt detalii ;)!! De ce te obosesti sa o corectezi dc ea inca nu a constientizat ca trebuie sa stea departe de lb engleza??

      Reply

      • Gina
        May 16, 2010 @ 22:39:30

        Am hotarat sa nu mai atentionez. Am citit pe undeva ca preda limba engleza unor copiii, si cand i-am vazut blogurile cu cuvintele scrise gresit in engleza, i-am scris sa fie mai atenta. E pacat sa-i invete gresit de la inceput. Nu cred ca greselile sunt din cauza neatentiei. Adica sunt prea multe, de exemplu “pappy” pentru puppy si altele de gen.

      • Ra
        May 16, 2010 @ 23:03:05

        …pacat!!!!

  3. Gina
    May 16, 2010 @ 18:54:37

    Ah, citisem doar partea cu “come one” pentru asta mi-a atras atentia pe blogul ei. In privinta abuzului domestic, chiar nu se rezolva nimic daca vine politia? In Romania nu incearca sa protejeze copilul? Adica, politia nu anunta autoritatea tutelara? Daca poti sa suni, suna polita. Macar pentru copil. Saracul cat o fi de speriat… si cum va creste.

    Reply

    • Ra
      May 16, 2010 @ 21:37:16

      Sunt convinsa ca nu s-ar rezolva nimic pt ca degeaba chem eu politia daca pana ajunge se potolesc sau ea nu face plangere. Nu de sotie imi e mila, ci de copil pt ca e micuta – pana in 10 anisori si nu are nici o vina! Sotia si-a ales sotul, dar copilul nu cred ca a ales o asemenea familie pt ca si mama urla cateodata infricosator la biata fetita si o jigneste in fel si chip… Dar am sa incerc intr-o zi…

      Reply

      • Gina
        May 16, 2010 @ 22:40:53

        Si mie mi-e mila de fetita. Cat de speriata trebuie sa fie. E strigator la cer ca o mama isi tine copilul intr-un asa mediu. Sunt explicatii pentru asta si le inteleg, dar copiii ar trebuie sa primeze mereu.

      • Ra
        May 16, 2010 @ 23:02:46

        Din pacate multe sunt invers decat ar trebui sa fie…

  4. Ramo
    May 16, 2010 @ 19:43:18

    Ma bucur ca mi`a venit stralucita idee sa te intreb daca are rost…
    Te pup si merci ptr tot!

    Reply

  5. ioana
    May 17, 2010 @ 12:03:07

    din pacate pe blogul ei andreea raicu face greseli gramaticale si in romana nu doar in engleza..asa ca de ce sa ne mai miram de engleza altora precum voicu panzar cate vreme ea nici romana nu o stapaneste?

    Reply

Leave a Reply

