Atena, Grecia – mai 2010

Weekend-ul 1 si 2 mai am fost la Atena. Am ramas datoare (mai ales Corinei Stoica) cu niste impresii si poze de la Atena.

Sa va lamuresc… Nu, nu s-a batut nimeni pe acolo, cel putin nu pe langa noi atat incat sa ne afecteze mini vacanta. Asta pentru ca aproape fiecare persoana m-a intrebat de ce am fost la Atena tocmai acum in timpul revolutiei? :))

Atena mi-a placut, dar nu mi-a furat inima. Nu vorbesc despre si nu contest importanta istorica a monumentelor care inca rezista dupa atata vreme. Nu pun la indoiala cultura si istoria cu care vine Grecia din urma… Vorbesc despre Atena ca oras. Vazut prin ochii unui turist. Desi oras solar cu oameni veseli, amabili si primitori; desi oras mediteranean care respira vara prin toti porii; desi restaurantele, tavernele cu mancarea lor, stradutele, arhitectura si vegetatia Atenei mi-au placut si mi-au incantat toate simturile – eu nu am reusit sa am acel “click” cu orasul despre care auzisem ca ma voi indragosti la prima vedere… Va dezamagesc, asadar, spunadu-va ca Atema e frumoasa, dar ceva i-a lipsit… Fara sa pot spune exact ce este acest “ceva”…


4 Comments (+add yours?)

  1. Janiss
    May 14, 2010 @ 10:03:11

    Imi plac foarte mult fotografiile tale….ce nostima esti cu porumbelul pe cap;))

    Apropo…ca tot m-am abonat de curand la blogul tau, pt ca mi-au starnit curiozitatea experientele tale ca stewardesa, tin sa-ti spun ca ma pregatesc sa urmez si eu Scoala Superioara de Aviatie Civila. Ma inscriu la sesiunea din toamna. Mi-ar placea sa cunosc cat mai multe despre tot ce inseamna sa fii stewardesa… Te pup! O zi superba, Ra!

    Reply

    • Ra
      May 14, 2010 @ 11:59:40

      Succes, sa nu opreasca nimic din drum! Mersi pt complimente!! Daca ai vreo nelamurire, just ask… πŸ˜‰

      Reply

  2. larisa
    May 14, 2010 @ 13:29:01

    Ce frumu esti Ra!superbe pozele!

    Reply

  3. Corinas
    May 14, 2010 @ 14:34:00

    Ra, multumesc mult!!! Dar de ce nu ai pus pozele mai mari? Reao ce esti! Sunt superbe, ce dor mi s-a facut de Grecia….Imi pare rau ca nu te-ai indragostit πŸ™‚ Dar tu esti oricum deja indragostita!
    Daca ai fi mers in Creta….
    Ce familiar imi e costumul ala popular…

    Reply

Leave a Reply

