Colegi si rautate. Nici o noutate… ;)

Am trait inca o experienta in care barfa a iesit invingatoare!!! Rautatea, invidia si usurinta de a face rau inainte de a ne gandi sa ne ajutam – au triumfat ca de fiecare data – normalitatea la poporul roman, nu?

Da, am ajuns la Dubai, in camera de hotel si stau in pat sa imi vars aici amarul in loc sa pun capul pe perna si sa adorm linistita…

Fac trimitere la acest post scris cu ceva timp in urma, poate daca va ajunge la cine trebuie si va realiza ceva, va incerca sa isi schimbe atitudinea… Nu este vorba despre o singura persoana. Ci de toate in situatia aceasta. In situatia de a vorbi soptit pe la colturi si de a se intreba intre ei retoric care cu care e combinat, prin ce pat ai trecut si de ce tu si nu alta… Raspunsul este: nu pentru ca vreau si nici pentru ca imi place!!! Ci pentru ca POT!!! Pot ceea ce voi nu puteti: pot sa stau departe de lumea voastra urata si rea si pot sa merg la culcare gandindu-ma la problemele mele si la viata mea, nu la viata si problemele altora. Pot sa nu ascult, sa traiesc fara sa stiu si sa nu ma intereseze cand/cu cine/unde a avut loc ultimul act sexual din viata ta. Si cat a durat!!!!!

Daca pana acum eram distanta, dar oarecum socializam cu colegii si uneori mai si glumeam sau alteori am fost mai permisiva, de acum inainte in afara de discutiile strict legate de profesie si sarcini de zbor – nu am motive sa discut la locul de munca. Va las sa mergeti inainte cu discutiile despre viata voastra personala, discutii care uneori deranjeaza pana si pasagerii! Va las cu intrebarile despre viata mea personala sau a oricaruia dintre noi care nu va da detaliile picante pe care le asteptati. Va las sa mergeti inainte in ignoranta si incultura voastra si sa va scaldati in prostie, pentru ca va place!!!

Ra

3 Comments (+add yours?)

  1. marius
    May 07, 2010 @ 21:10:10

    incearca sa treci peste toate barfele si discutiile rautacioase. Stiu ca e greu, dar merita! Merita sa ii lasi in mocirla lor!
    sa iti treaca supararea šŸ˜‰

    Reply

  2. Clarisa
    May 09, 2010 @ 09:37:56

    chiar nu merita sa iti ocupi gandurile cu acest gen de oameni,care sunt frustrati de ce se intampla in vietile lor,sau mai bine zis de ce nu se intampla.
    Diogene spunea: „Calomnia si barfa nu reprezintă altceva decīt « zgomotul » pe care īl fac cei nebuni.”

    Reply

  3. Gina
    May 11, 2010 @ 00:52:02

    Nu lasa sa te consume asta. Imi place atitudinea ta si faptul ca vrei sa te concentrezi pe tine si pe situatia ta.

    Reply

Leave a Reply

