Interesant

Interesant. Si placut in acelasi timp. Am inceput sa scriu pe acest blog in iunie 2009. In luna iunuie am avut 628 de accesari. Sau vizite. Ori vizualizari. Nu stiu cum sa exprim mai bine pentru ca Andreea m-a atentionat ca sigur unii oameni intra de mai multe ori, deci nu sunt cititori unici. Mie mi se par incredibil de multi. Pentru ca nu am ca scop atragerea unui numar cat mai mare de vizitatori. Nu vreau sa ma “bat” cu nimeni. NU ma consider bloggarita. Si nu credeam vreodata sa intereseze pe cineva ceea ce scriu. In schimb, cum am mai spus-o, tot ceea ce scriu aici reprezinta o parte din mine, o parte la care ma voi uita cu drag in urma. Zambind sper, peste ani.


In luna octombrie 2009 am avut 2417 accesari. Cele mai multe de pana atunci si mi se parea “wow, incredibl” ca atatia oameni au accesat blogul meu.

De atunci sunt in continua crestere, am ajuns in luna martie la 5021 de vizualizari. Inseamna o medie de 167 de vizualizari zilnice. Stiu ca pentru un blogar serios nu inseamna nimic, probabil. Dar pentru mine inseamna enorm. Sunt coplesita, uimita si incantata de aceasta crestere (pentru mine) spectaculoasa!


Va multumesc tuturor celor care ma cititi si sper ca nu va fac sa pierdeti timpul rasfoind acest blog.

Ra


3 Comments (+add yours?)

  1. Clarisa
    Apr 29, 2010 @ 11:07:43

    Nu ne pierdem timpul, eu cel putin o il rasfoiesc cu mare placere.Dimineata cand ajung la birou e primul lucru pe care-l fac,citesc blogul tau,al Corinei Stoica si Alice Nastase,asa imi incep eu fiecare zi.Poate pe undeva ma regasesc in ce scrieti voi,pentru mine e o bucurie fiecare postare.

    Reply

  2. Corinas
    Apr 30, 2010 @ 14:25:03

    Draga Ra, de ce te miri asa? 🙂 Lumea intra aici pentru ca are ce sa citeasca. Eu am devenit dependenta, intru si de la redactie, si de acasa. La cat mai multe accesari! 🙂 Te pup.
    @Clarisa: Ma bucur ca vii si pe la mine, zi de zi 🙂

    Reply

Leave a Reply

