Bella

Pentru ca multe clipe de liniste le datorez pisicii mele si pentru ca Larisa si-a exprimat curiozitatea de a o vedea, iata cateva poze cu cea care de 15 ani ne este alaturi – mie si fratelui meu – neconditionat, iubindu-ne pe amandoi la fel si facandu-ne fiecare clipa acasa mai frumoasa!

Ea este Bella:

Mai am cateva imagini cu Bella si cu dovada afectiunii dintre noi, dar va rog sa scuzati calitatea slaba a pozelor, sunt facute cu telefonul:

Cam asa dormim noi tot timpul impreuna. Daca adoarme cu mine, in timpul noptii merge sa doarma si cu fratele meu. Iar daca adoarme langa el, mai tarziu vine langa mine… Asta ca sa nu ne suparam nici unul dintre noi.


Uneori ea mai doarme si prin sifonier. Alteori prin cine-stie-ce-colt-de-casa descoperit de ea si noi o cautam pana aproape de epuizare. II place sa se joace, sa iasa afara la plimbare si uneori o scot (sa nu radeti ca va ucid) in parc cu ham special pentru pisicute.

O sa mai caut cateva poze dragute cu ea, dintre cele in care se poate vedea ceva, nu facute cu telefonul ;)!!

Ra

5 Comments (+add yours?)

  1. larisa
    Apr 28, 2010 @ 18:06:37

    Ce scumpicaaa eeeeee!e birmaneza! dulcica de ea o ador seamana cu Mita mea
    Ce ne-am face fara ele,pisicuta asta iti face viata mai frumoasa,te iubeste neconditionat
    Sa fie sanatoasa si sa mai traiasca inca pe atata
    Cum se intinde ea smecherita si cum doarme cu tine
    Multumesc pentru poze! e o frumusica si o dulceata
    Pupici

    Reply

  2. marius
    Apr 28, 2010 @ 21:17:03

    15 ani??? nice!

    Reply

  3. Corinas
    Apr 29, 2010 @ 11:54:43

    E o frumoasa Bella ta! 🙂 Mi s-a facut dor de pisicile mele de la Brasov! 🙂 Si eu dorm cu ele, pe rand, sa nu se supere nici una. Cel mai mult imi place insa motanul, Giugiuka. Cu el ma inteleg cel mai bine. De cand am plecat, am inteles ca ma cauta, plange pe la usa, sa-i dea cineva drumul, iar apoi fuge direct in camera mea…Cum sa nu-i iubesti?

    Reply

    • Ra
      Apr 29, 2010 @ 20:19:21

      Mersi din partea Bellei! Astept mail si m-am preocupat ca nu am vazut nimic pe blog la tine de cateva zile!

      Reply

Leave a Reply

