Baby Ava

Azi mi-am permis luxul de a petrece cateva ore in parc cu Andreea si baby Ava. Nu spun ca a fost foarte relaxant si m-am indepartat putin de stressul cotidian si de problemele de zi-cu-zi care ma macina si ma tortureaza concurand cu picatura chinezeasca.

Daca cineva stie ce fel de copac sau pom este acesta, il rog sa imi spuna!

A fost frumos sa vad gesturi de mama si privire de copil. Putine lucruri te pot emotiona in asemenea masura incat sa iti ramana intiparite in suflet. Nu pe retina, nu in minte, ci in suflet…

Da, parcul IOR chiar arata superb, e o placere sa te limbi prin parc intr-un mediu civilizat, curat si ingrijit. Si mai ales cu oameni normali care par sa fie educati, contrar parerii mele negative despre dragul nostru popor…

Gata, cateva imagini de azi si va las, ma pregatesc de somn. Aproape ca adorm…

Sa nu ne uitam la imbracamintea domnilor, deloc pe placul sartorialist-ului ;), sa admiram in schimb cainii, atat de frumosi!!!

Iar pe final noua jucarie a Avei…

La revedere si pe cat mai curand iar in parc!!! A fost intr-adevar relaxant…

Ra

4 Comments (+add yours?)

  1. Raluca
    Apr 28, 2010 @ 05:25:24

    Foarte frumos parcul nostru!!! Pomul este cires.
    Pup 🙂

    Reply

    • Ra
      Apr 28, 2010 @ 08:01:47

      Nush mai Ralu dc e cires… Auzi, o poza, un mail, o povestire scurta despre Australia cand vad si eu???!!!

      Reply

  2. Raluca
    Apr 29, 2010 @ 14:26:47

    Este cires sigur!! Am sa pun poze cum ajung in UK. Acum sunt in Bangkok datorita unei defectiuni la avion!!!! Vreau acasa!!!

    Reply

Leave a Reply

