Cautandu-te

…dupa cum scriam mai devreme – am obosit sa te tot caut!! Pur si simplu nu mai vreau sa ne mai jucam jocul asta stupid in care ne tot cautam. Fara sa ne gasim. Vreau sa terminam si sa ma odihnesc la tine in brate. Vreau sa radem in hohote de bucurie ca ne-am (re)gasit!!

Partea frumoasa este ca in timp ce ma plimb hai-hui pe strazile orasului in care traiesc, ma incarc de istorie, de emotii si de povestile locurilor prin care trec. Stii tu, oare, cate am invatat de cand te caut? Stii ca fiecare pas pe care il fac ma imbogateste. Nu, nu material… Spiritual…

Uite, poate ca intr-o zi ai sa descoperi ceea ce scriu aici. Stii bine ca pentru tine o fac. Atunci o sa razi. Acum ina nu stii cate fac eu pentru tine. De exemplu, weekendul acesta am lasat masina si am preferat sa merg pe jos. A venit primavara la noi si am avut un weekend perfect de primavara. Am luat aparatul de fotografiat si am plecat sa te caut.

Cand am crezut ca te-am gasit, ti-ai luat zborul…

Apoi……m-am oprit sa te caut in toate camerele din casa aceasta veche si acoperita de plante cataratoare… Nu te-am gasit nici aici!!!

Nu erai nici in multimea de oameni din centrul vechi al Bucurestiului. Lipscaniul nu e genul tau. Tie iti plac locurile mai sofisticate… Nu, nu spun ca esti pretentios. Doar ca esti diferit… Aici nu erai cu siguranta:

Atunci? Unde sa te mai caut? Am obosit, am obosit cautandu-te in fiecare curte. M-am uitat pana si in curtile mai putin frumoase, la casele mai darapanate…

Te-am cautat la ferestrele inchise ale unei case care mi-a placut.

Am fost sa te caut si aici:

Nu, nu te-am gasit rugandu-te – nici inauntrul acestei frumoase Biserici si nici la portile ei…

In schimb am intalnit o baby magnolie care mi-a soptit razand ca tocmai tu ai admirat-o mai devreme…

Oarecum geloasa am plecat sa te caut mai departe…

Am descoperit un oras frumos, case in care probabil ca am locuit impreuna intr-o alta viata sau case in care vom locui cand ne vom (re)gasi…

Vezi ca si in curtea aceasta este o magnolie inflorita? Ne asteapta…

O alta curte, o alta casa, o alta magnolie, inca o deziluzie… Nu esti nici aici…

Nu, nu te-am gasit. Nu reusesc sa te gasesc…

Oricat te-as cauta, dau numai peste umbre…

Inca te caut…

Si cine stie, oare, de cate ori ne-am intalnit intamplator???

Ra

5 Comments (+add yours?)

  1. marius
    Apr 19, 2010 @ 10:55:48

    minunate fotografiile! La fel si cuvintele.

    Reply

  2. Cristian
    Apr 19, 2010 @ 12:33:09

    :)) incearca si in alte locuri…poate el a luat masina cand tu ai mers pe jos! 🙂
    Bafta la cautare!

    Reply

Leave a Reply

