Romantic mood

Ra

4 Comments (+add yours?)

  1. Corinas
    Apr 17, 2010 @ 18:13:48

    Cine-ti face pozele astea superbe…?

    Reply

    • Ra
      Apr 18, 2010 @ 01:37:57

      Pe acestea mi le-a facut o prietena cu care am fost la Tel Aviv, e foarte priceputa! Cele in uniforma si mai am cateva de la mare f dragute – sunt facute de Vali Barbulescu. El e un fotograf exceptional!

      Reply

  2. marius
    Apr 18, 2010 @ 14:29:17

    foarte frumoase! Mi-au placut de prima data cand le-am vazut.

    Reply

  3. Corinas
    Apr 22, 2010 @ 15:28:20

    Vali Barbulescu, Antonia, Castellano…esti cu lumea mondena! Adica vorbim pe aceeasi limba si pe tema asta 🙂

    Reply

Leave a Reply

