Dupa prima zi

56,4 kg… Deci se poate. 400 grame pierdute de pe o zi pe alta… Nu am febra musculara. Asta e bine, intr-un fel. Inseamna ca nu m-a fortata atat de tare, dar si ca poate trebuia mai mult – cine stie? Am sa-i spun lui Bogdan azi, sa vedem ce crede.

Micul dejun: incerc cat pot sa tin dieta pe care mi-a recomandat-o Bogdan. Aseara am crezut ca e prea putin ce mi-a spus sa mananc, dar – culmea e ca m-am simtit chiar satula cand am terminat de mancat. Sper sa ma obisnuiesc. Eu sunt mult prea pofticioasa de felul meu, mai sunt si gurmanda si in plus – as sta in bucatarie sa gatesc 24h/zi daca ar fi cu putinta. Deci la partea cu dieta s-ar putea sa am nevoie de mai mult decat de ambitie. De o disciplina de fier chiar.

Mai am o problema cu lichidele. Nu mi-e sete niciodata. Nici chiar vara la temperaturi ridicate. Da, sunt ciudata, stiu ;)!! Am incercat in nenumarate randuri sa beau cei 2l de lichide recomandati pe zi… Nu reusesc. O singura data mi-a reusit, cand mi-a recomandat o dna dr dermatolog. Dupa vreo 2 saptamani de baut cam 3l de apa pe zi, am crezut ca o sa vomit de la apa… Nu as vrea sa o iau de la capat. Dar am sa incerc si asta.

Scriu despre decizia mea ca despre o provocare. Fiecare are puncte slabe si puncte forte. Pentru mine sportul este cu siguranta un punct slab. Nu sunt in stare, ma plictissc, nu imi place. Prefer sa stau, sa citesc, sa scriu, sa fac mancare sau curat. Sau orice altceva nu implica sportul. De cand ma stiu am fugit de sport si toate incercarile mele de a face sport au esuat. Tin minte in clasa a VI-a la scoala generala, am fugit din poarta la handbal cand am vazut ca vine mingea spre mine… :-P! Sau cand am incercat sa fac aerobic… Doamne, nu m-am mai dus a doua oara de rusine: eram tot timpul contra timp si contra tot ceea ce faceau acolo. Toate fetele erau pe dreapta, eu eram pe stanga. Cand un exercitiu se facea pe stanga, eu eram pe dreapta. Un pas inainte, eu eram inca inapoi. O miscare in spate, eu ramaneam in fata. Eram Gica-contra practic. Singurele sporturi pe care le practic cu placere sunt patinajul si echitatia. Atat. Si incercarile mele de a ma duce la sala au esuat mereuu. Ma duceam o saptamana, doua, am fost si o luna. Dar nu mai mult. SI acolo pierdeam timpul printre oameni si aparate, uitandu-ma pirduta la televizor. Din cand in cand mai faceam cate ceva. Nimic grandios.

Multumesc Ioanei ca da dovada de prietenie si chiar mai mult de atat si imi permite sa vin la sala Bamboo Fitness de cate ori ma apuca cheful de sport. rar, ce-i drept. Acum, insa, am de gand sa duc la capat aceasta incercare si sa fac din asta un mod de viata. Sanatos. Trebuie sa fac ceva si pentru organismul meu. Pentru corpul meu. Si pentru mine, in general. Sportul e sanatate curata. Stiua asta, la teorie sunt buna. Cu practica e mai greu.

Si ii multumesc lui Bogdan ca s-a inhamat la asta. Acum nu am timp, trebuie sa plec inspre aeroport, dar maine dimineata am sa imi iau si toate masurile, sa vedem ce rezultate sunt in timp. Astept sa se vada ceva in 6 luni, deci nu cer nimic rapid si pe moment, dar ma bucura orice dovada ca merita. Chiar si numai 400 de grame pierdute… Incet, incet… :)!

Va doresc o zi frumoasa si senina, chiar daca pe cer sunt nori…

P.S. – I miss the Amalfi Coast…

Ra


4 Comments (+add yours?)

  1. Corinas
    Apr 17, 2010 @ 18:12:28

    Ra, cred ca ne asemanam noi doua 🙂 Nici eu nu m-am avut cu sportul ani la rand, dar apoi, uitandu-ma intr-o zi in oglinda, m-a potopit o ambitie fantastica sa ma schimb. Asa ca am inceput sa ma duc la sala. Conteaza enorm sala unde mergi, trebuie sa fie frumoasa, ingrijita, sa aiba tot ce-i trebuie si sa te simti bine acolo. Am reusit sa ma tin de treaba cam un an (!!!!!), mult, nu? Mergeam la Wellness Club de la Plaza, e foarte dragut acolo. Si, intr-adevar, efectele s-au vazut deja dupa numai trei luni, fara antrenor, ca faceam de capul meu. Apoi, din motive care chiar n-au tinut de vointa mea, am renuntat….si nu am mai facut sport de atunci decat asa, ocazional, cand ma mai apuca ambitia aia…Plus ca nici nu mai am timp, sunt la munca acum de dimineata pana seara, abia mai apuc sa citesc cateva pagini dintr-o carte.
    E super daca poti sa te tii de treaba, chiar merita!
    Mie, dintre toate eforturile fizice, imi place sa inot. Si da, sa patinez! dar nu prea fac nici una dintre astea…Asa ca poate te tii tu de sala si-n locul meu! Iar eu intre timp am sa ma gandes cum sa-mi fac timp si pentru sport…Hm…complicat! 🙂 Te pup, sa ai ambitie!

    Reply

    • Ra
      Apr 18, 2010 @ 01:39:05

      Daaa, uitase de inot!!! Si eu iubesc sa inot!!! Si las’ ca ma munceste Bogdan, cat pentru toata lumea care nu vine la sala. Atat ma chinuie!!!

      Reply

  2. Corinas
    Apr 17, 2010 @ 18:17:05

    Credeam ca sunt singura care are probleme cu bautul lichidelor! Habar n-ai de cate ori m-am ambitionat sa respect faza cu “2 litri” pe zi…Nu reusesc niciodata. Vara, totusi, beau ceva mai multa apa. In rest, ceai. incearca sa bei ceai, macar ala are un gust, ceva, e altfel decat apa, il bei mai cu placere, chiar daca nu ti-e sete.

    Reply

    • Ra
      Apr 18, 2010 @ 01:36:47

      Incerc, adica am incercat – dar ma fortez oricum pt ca eu nu simt nevoia sa beau orice fel de lichid, nu apa in mod special :). Dar ma fortez…

      Reply

Leave a Reply

