Oare am sa reusesc?

Da, buna intrebare…

M-am hotarat sa ard caloriile in cel mai sanatos mod. Am ales sa fac sport si sa am un regim alimentar echilibrat. Haha, am decis asta de un miliard de ori si niciodata nu am dus-o la capat. Cred ca nici nu am pus in practica acest duo: sport si regim alimentar! Dar acum am un aliat de nadejde…

In persoana lui Bogdan Pricop, antrenor la sala Bamboo Fitness & Gym.

Azi nu m-a chinuit atat de tare, dar nici nu m-a lasat sa ma plang ca ma doare sau ca nu pot sa fac vreunul dintre exercitiile pe care mi le-a aratat. Pentru ca a stat langa mine si Êa avut grija sa pot sa fac tot ce mi-a spus, cat mi-a spus si cum mi-a spus. Poate ca asa o sa am si rezultate. Bogdan mi-a facut si o dieta, dar ma face sa cred ca vrea sa ma omoare prin infometare pentru ca 150 grame de cod si cateva legume fierte la cina… – la altceva nu ma duc cu gandul ;)!

Azi dimineata aveam 57 kg si printre ele ceva grasime. Putina rezistenta la efort fizic si ambitie nemasurata. Sa vedem peste doua saptamani (in care Bogdan vrea sa ma vada de 4 ori/saptamana si sa ma omoare lent cu sport si dieta) care vor fi schimbarile. Daca vor fi… Stiu ca e prea devreme, dar sper macar sa maresc rezistenta mea la efort fizic, respectiv la sport. Si va tin la curent.

Oricum ar fi, am mare incredere in Bogdan, nu l-am cunoscut azi si de-a lungul timpului am vazut rezultatele muncii lui cu alti oameni la sala si Da, are o capacitate fantastica sa modeleze un corp frumos…

Sa ai grija de mine, Bogdan ;)!!!

Ra

4 Comments (+add yours?)

  1. silvia
    Apr 15, 2010 @ 23:36:20

    multa bafta! chiar sunt curioasa de rezultate 🙂 si eu incerc sa ma tonific. marea mea problema e ca sunt cam lenesa si imi place prea mult ciocolata 😀 pot sa te intreb ce inaltime ai?

    Reply

    • Ra
      Apr 16, 2010 @ 00:08:04

      Thx! Da, normal ca ma poti intreba, nu e secret faptul ca am doar 1.66m.. Deci sunt cam micuta ;)!!! Cum merge scoala?

      Reply

  2. silvia
    Apr 22, 2010 @ 12:24:08

    scoala e pe sfarsite 🙂 mai avem decat meteo (am inteles ca profa e colega cu tine la Tarom) si examenele finale 🙂

    Reply

Leave a Reply

