Black Sea Defense & Aerospaces Exhibition

Azi am fost aici, la expozitia de la RomAereo. Am inteles ca este una dintre cele patru expozitii din Europa unde participa si americanii. Imi vine in minte versul “americanii-s de vina, biip biiip biiip” – Vama Veche ;).

In drum spre expozitie nu m-am putut abtine sa nu fotografiez niste lalele. Sunt printre florile mele preferate. Am o slabiciune pentru lalele.

Cel mai frumos buchet de flori primit vreodata a fost facut din 101 lalele. Long time ago… Eram doar un copil. Acum el, cel care mi l-a daruit, asteapta un copil. Sa fie intr-un ceas bun, mai ales ca e baietel.

Maine ma duc in vizita la una dintre persoanele cele mai dragi mie, la bunica mea de suflet. Can’t waiiit!!!

Dar hai sa va arat ce am vazut eu azi:


Meet the Spartan:

Nu stiu ce credeti voi, dar mie mi-au placut si astfel de avioane. Plus ca se puteau vizita si in interior toate. Si bonus am putut intra sa vad cum arata un tanc :)!!

Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. eu
    Apr 15, 2010 @ 00:37:51

    super pozele

    Reply

Leave a Reply

