Ador caii

Doamne, dacă-mi eşti prieten,
Cum te lauzi la toţi sfinţii,
Dă-i 馬 scris poruncă morţii
Să-mi ia calul, nu părinţii.


Doamne, dacă-mi eşti prieten,
N-asculta de toţi zurliii,
Dă-i 馬 scris poruncă morţii
Să-mi ia calul, nu copiii.

Doamne, dacă-mi eşti prieten,
Nu-mi mai otrăvi ursita,
Dă-i 馬 scris poruncă morţii
Să-mi ia calul, nu iubita.

Doamne, dacă-mi eşti prieten,
Cum susţii 馬 gura mare,
Moaie-ţi tocul 馬 cerneală
Şi-nainte de culcare

Dă-i 馬 scris poruncă morţii,
C穎d şi-o ascuţi pumnalul,
Să-l 馬figă-n mine, Doamne,
Şi să lase-n viaţă calul.

Spiridon Popescu

12 Comments (+add yours?)

  1. marius
    Apr 18, 2010 @ 14:26:57

    superbi acesti cai!

    Reply

  2. Ramo
    Apr 21, 2010 @ 17:30:11

    Superbe versuri :X

    Reply

    • Ra
      Apr 21, 2010 @ 18:52:26

      Mersi, le-am gasit pe un site. mai bine spus ele m-au gasit pe mine pentru ca cea cate le-a pus pe site mi-a citit prima pagina despre cai…

      Reply

  3. Janiss
    May 18, 2010 @ 16:03:51

    Imi plac la nebunie caii..imi plac versurile si fotografiile..:) imi place viata:)

    Reply

  4. oriflamista
    Jun 11, 2010 @ 10:36:57

    de cind am descoperit pe facebook clubul de echitatie bucuresti am devenit tot mai nteresata de cai. dupa ce am mai fost si in anglia prin parcul natural New Forest unde caii salbatici veneau la masini pentru ca isi doreau putina alintare, imi plac din ce in ce mai mult. Daca mai vedeti si pictura aflata la National Gallery a lui Stubbs, The Whistlejacket (http://en.wikipedia.org/wiki/Whistlejacket), cred ca veti deveni si voi mari iubitori ai cailor

    Reply

    • Ra
      Jun 11, 2010 @ 11:19:41

      eu iti recomand cu incredere Arkadia Horse Club, am si niste posturi despre ei pe blog, cred ca un search cu arkadia ar trebui sa ti le gaseasca. Caii sunt intr-adevar animale speciale. Cu cat stai in preajma lor, cu atat vei vedea ce inseamna sa fii eliberat de stress si de altele care nu iti dau pace. Langa un cal te golesti de tot ce ai negativ si te umplii de pozitiv. Vei vedea. Pups.

      Reply

  5. Ilea Vasile-Tutda
    Jun 23, 2010 @ 19:17:31

    si eu iubesc foarte mult caii, sunt mereu bucuros cand sunt printre ei, caii sunt o parte din viata mea si sunt mereu tot mai aproape de ei, eu sunt prietenul cailor si ei prietenii mei asta datorita a unui lucru ce sa intamplat intr-o zi caii imi placeau mereu dar intro zi cand am atins un cal asa dintr-o data am simtit brusc o energie greu de explicat, parca eram cu degetele in priza, toata energia calului a intrat in mine si parca eram conectat cu el. De atunci sunt tot mai aproape de ei, la fiecare cal care il intalnesc simt o energie o senzatie ciudata in piept si cred ca si el o simte ca se uita la mine cand ma apropiu, ma imprietenesc usor cu ei si ii iubesc pe toti. Eu pentru cai mereu voi avea dragoste, incredere si respect.

    Reply

    • Ra
      Jun 23, 2010 @ 19:30:08

      Cred ca intr-un fel caii ne aleg pe noi, nu noi pe ei… Ma bucur ca sunt oameni care simt asta… Am sa revin cu mai multe despre cai, curand!

      Reply

  6. Laura Stane
    Jul 26, 2010 @ 21:50:56

    superba poezia!
    in ultima poza e Emilia, nu?
    poate ne intalnim intr-o zi la Arkadia

    Reply

  7. ana
    Aug 29, 2010 @ 14:18:36

    versurilesunt frumoase dar mult nai frumosi sunt caii!!!!

    Reply

    • Ra
      Aug 30, 2010 @ 02:11:26

      Sunt doua lucruri diferite, dar daca stai sa gandesti, intre cai si poezie as alege caii fara sa clipesc!!!

      Reply

Leave a Reply

