New home

Imi cer scuze pentru lipsa vestilor in zilele ce urmeaza. Sunt si voi continua sa fiu putin ocupata… Ma mut in casa noua. Da, plutesc. Uneori de vineri pana azi am reusit sa ating cerul, chiar daca sunt, totusi, pe pamant. Alteori am plutit la trei metri deasupra cerului si alteori am fost atat de bine infipta in pamant incat mi-a fost frica sa nu prind radacini care sa ma impiedice a ma mai ridica la cer…


Pierduta parca, un pic confuza cu momente de ratacire si nedumerire, incerc sa imi construiesc un Univers al meu care sa ma reprezinte. Idei, machete, modele, variante, schite, 3D, socoteli, renuntari, slalom printre magazine, decoratiuni, preturi – toate se amesteca in mintea mea si uit sa mai mananc, sa mai respir, sa mai imi fie sete, cald sau frig. Nu stiu cat e ceasul, ce am de facut exact, care e urmatorul pas si unde trebuie sa ajung. Nu aud telefonul, uit sa mai sun inapoi, raspund cu greu la sms si internetul pare ca nu s-a inventat inca, pentru mine…

Scuze, deci pentru absenta de cateva zile… Revin cu amanunte si detalii curand.

A! sa nu uit – nu pot sa ma abtin sa nu il felicit pe Ciro pentru ca a devenit tata si sa-i urez micutei un viitor cat mai linistit, un cer senin si multa afectiune. Iar mamei – curaj… Curaj pentru ca are nevoie :(!


La Multi Ani Antoniei pentru ca ieri a fost ziua ei si desi i-am transmis prin Vincenzo urarile mele, la cum il cunosc eu – a uitat de la mana pana la gura sa-i spuna ca am sunat sa-i urez toate cele bune.


Mi-e dor de Pompea, mai ales dupa ce am avut micul ragaz de depanat amintiri cu el. Mi-e dor sa respir aer napoletan, sa-mi umplu narile cu mirosul sarat atat de familiar al costierei amalfitane.


Cateodata as vrea sa ma transform in pescarus, doar pentru a putea survola marea nestingherita, in liniste, departe de agitatia oamenilor. Sa nu fie decat albastrul infinit al cerului, al marii si eu.


Cred ca la sfarsitul saptamanii voi lua o pauza, binemeritata, dupa tot ceea ce mi se intampla de cateva zile. Dupa tot ceea ce ma asteapta inca cateva zile.

Am nevoie sa respir aer curat. Si nou. Sa ma detasez, sa las in urma orice incearca sa ma faca sa prind radacini aici… Mi-e teama ca nu voi putea inflori niciodata in pamantul asta, dar mi-e teama si sa nu ma ofilesc in alt pamant…


Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. Corinas
    Apr 13, 2010 @ 12:08:12

    Ra, sa-ti fie cu noroc in casa noua! Sa fii fericita 🙂
    P.S. Imi place mult de Antonia, e o frumusete, se observa atat de tare diferenta dintre ea si starletele autohtone….

    Reply

    • Ra
      Apr 13, 2010 @ 22:08:10

      Corina, mersi pentru urare! Si, DA, Antonia e o fata exceptionala. Ca si Vincenzo dealtfel (iubitul ei), fac un cuplu frumos. Pups.

      Reply

Leave a Reply

