Maine. Sau azi? Poate ca ieri deja…

Nu stiu exact cand, ce si cum. Si mai ales de unde. Si nici nu vreau sa stiu. Poate ca daca as stii ar trebui sa multumesc cuiva. Asa, nestiind, imi multumesc doar mie. Si destinului care imi ghideaza pasii prin viata. Da, e acelasi destin pe care il detestam acum ceva timp… Parca si-a mai revenit, parca de cand a venit ptimavara s-a trezit si destinul meu la viata ;). Wow, va dati seama ce ma asteapta o data cu venirea verii???

Azi, o prietena m-a intrebat daca eu sunt “aia care” scriu in Catavencu… Nu, nu sunt eu “aia”. Fata aceea este cu siguranta una dintre colegele de breasla de la Blue Air. Recunosc intocmai atmosfera, pasagerii si situatiile de la Blue Air in descrierile ei. Si eu niciodata nu as fi putut vorbi asa urat despre pasageri. Ba chiar am scris si eu cateva posturi in care ii comentez articolele fetei, mai ales ca nu sunt de acord cu multe dintre afirmatiile ei si uneori nici macar cu atitudinea pe care o are, descrisa chiar de ea insasi. Deci, dragii mei, nu sunt eu cea care scrie in Catavencu. Insa, recunosc, imi place sa o citesc pe colega noastra, ma face mereu sa zambesc. Are talent, e chiar haioasa. Sper sa citim cat mai multe articole scrise de ea, dar mai putin rautacioase as vrea :)!!!

Cautati printre posturile mele “Jurnalul unei insotitoare de bord”. Lectura placuta!

La BricoStore am vazut un barbat cel putin fermecator, frumos, fascinant… Bineinteles ca nici macar de o privire nu am avut parte :(… Era cu mama lui, ii cumparase ceva pentru bucatarie. Da, frumos barbat am vazut astazi, nu mai vazusem de mult un asemenea specimen.

Nbuna, nu mai rezist, va doresc vise frumos colorate!

Ra


Leave a Reply

