Ploua iar

Te-as cauta printre picaturile de ploaie… te-as cauta acolo unde picaturile se unesc… te-as cauta in ploaie fara sa ma opresc, fara sa obosesc… te-as cauta in ploaie, indragostita fiind de tine… Te-as cauta atunci cand ploua si cerul se uneste cu marea. Te-as cauta atunci cand ploaia s-ar opri si lumea ar admira curcubeul.

E trist ca nu putem uita. E trist cand ploua si nu gasim ce cautam printre picaturile de ploaie. Bine, eu nu te gasesc nici cand e soare, dar m-am obisnuit sa te tot caut, sa tot numar pasii facuti fara tine si sa tot sper ca am sa te regasesc intr-o zi. Poate intr-o zi cu ploaie, poate intr-o zi cu soare. Poate intr-o zi cu nori pe cer sau poate tocmai cand curcubeul va colora cerul sufletului meu.

Ma intreb daca ploaia asta de primavara va putea spala toate gandurile mele murdare, daca imi va strivi oasele sau daca ma va reimprospata…

Nu te gasesc, dar stau si te caut in ploaia rece!!

In linistea casei mele se aud doar picaturile care imi bat la geam chemandu-ma sa te caut printre ele. Nu prea reusesc sa inteleg eu la ce foloseste linistea asta pe care o declanseaza ploaia. De parca ar face bine cuiva sa asculte trista poveste a picaturilor de ploaie care ma cheama sa te caut pe tine. Mie mi se pare ca toata lumea tace atunci cand ploua. Nimeni nu spune nimic si atunci cand o fac – vorbesc soptit. Va e frica de ploaie? Asta nu e liniste, nu e pace… E doar zgomotul trist al picaturilor de ploaie, e zgomot pe care ar trebui sa il ingropam adanc sub o alta ploaie, dar de rasete!!!

Nu mi-a placut niciodata sa te caut, mai ales pe ploaie. Mi se schimba culoarea ochilor, mirosul pielii si sufletul imi moare cand ploua si nu te gasesc. Oare ploaia te-a transformat in noroi? Si te-a imprastiat pe pantalonii celor care alearga grabiti prin ploaie fara sa ma ocoleasca?!

Plang sub ploaia de ganduri murdare de primavara, ploaie care imi ingreuneaza cautarile…

As vrea sa ma gasesti tu, sa ma iei in brate si sa ma aperi de ploaie. Sa ma incalzesti, pentru ca voi fi rece de mult – de cand te tot caut prin ploaie… Sa radem in ploaie ca sa acoperim zgomotul trist al picaturilor de ploaie cu iubirea din rasetele noastre.

Dar tu, pesemne, te-ai transformat in noroi de la atata ploaie si acum zaci inconstient pe pantalonii oamenilor care se impiedica de mine in timp ce te caut prin ploaie…

Cum sa fac daca e asa? De ce ploua iar?

Ra

Leave a Reply

