Israel in trei zile

Am plecat joi seara din Bucuresti. Astept sa ma imbarc spre Bucuresti acum, duminica seara la ora 21.30. A fost timp suspendat intre joi si azi. Timp in care am vazut, trait, simtit, invatat – mai multe decat mi-as fi putut imagina vreodata ca pot cuprinde in trei zile.

Am descoperit o tara a contrastelor, care daca ar avea pace ar putea fi asemenata cu un Paradis pe Pamant. Am gasit oameni extraordinari, gazde minunate si desavarsite. Am profitat de plimbari lungi la malul marii, am avut liniste intr-o tara care nu isi gaseste linistea. Am gasit pace intr-un loc care cerseste pace. Am alergat dupa iluzii intr-un loc in care realitatea e mai puternica decat oriunde in alta parte. A fost frumos, a fost benefic, a fost intens. Nou, deosebit, impresionant, emotionant, spectaculos, extraordinar… A fost rasarit si a fost apus. Au fost arme, dar si flori. A fost arta, dar si desertaciune. A fost istorie, dar si realitate. Despre toate astea si multe altele zilele viitoare. Pe langa tot ceea ce am vazut si am invatat aici, am inceput sa ma documentez ca sa va pot povesti si voua despre Israel-ul vazut prin ochii mei. Acum si prin sufletul meu…

Ra

9 Comments (+add yours?)

  1. Geo
    Mar 29, 2010 @ 10:18:12

    Neatza si bine-ai revenit; azi ti-am facut reclama; m-a intrebat o mamica din comunitatea mea de mamici de mai, cum se gateste friptura de miel; si stiam ca ai tu la tine o sugestie; i-am dat link. Pupici

    Reply

  2. Corinas
    Mar 29, 2010 @ 12:37:28

    Ra, ce frumoasa e poza! Astept si mai multe povesti 🙂

    Reply

    • Ra
      Mar 29, 2010 @ 12:53:14

      Nici nu stiu cum si cu ce sa incep. Sunt atatea de povestit, de scris, de aratat – incat imi e greu si nu vreau sa o fac fara a ma documenta foarte bine dpdv istoric, politic, cultural si religios mai intai. Dar crede-ma ca lucrez intens la asta. Numai la asta ;)!

      Reply

  3. Ra
    Mar 29, 2010 @ 13:00:33

    Georgia, maine sunt libera si te sun sa trec pe la tine. Pups.

    Reply

    • Geo
      Mar 29, 2010 @ 13:16:04

      Da da da da da da da; poate vii cu poze, ca probabil le-ai descarcat in laptop; please, ca am innebunit tot week-end-ul asta, am tot dat refresh, la blog, la fbk, peste tot, doar-doar mai apare ceva nou… Pups 2u2

      Reply

      • Ra
        Mar 29, 2010 @ 13:39:13

        Am 1341 de poze si vezi ca pe fcbk sunt o tona de poze :))!!! Maine stau pe capul tau toata ziua :)! I really miss u!

  4. Geo
    Mar 29, 2010 @ 14:08:28

    Abia te-astept. AM o multime de lucruri sa-ti arat; primite si cumparate; ieri am luat carucior… galben =))

    Reply

  5. larisa
    Apr 27, 2010 @ 10:33:03

    Israel cea mai frumoasa taraaa as mai merge de 100 de ori am fost de 4 ori
    Cand mai ai ocazia viziteaza si Netanya e un oras superb si Haifa la fel si gradinile Bahai>israelul e o tara care are multe de oferit

    Reply

    • Ra
      Apr 27, 2010 @ 21:11:55

      Am sa mai merg, cu siguranta in Israel. Chiar e o tara deosebita. Vreau sa scriu ceva despre acest popr, despre aceasta tara si inca nu reusesc sa imi gasesc cuvintele potrivite. Am postul salvat in Drafts si cum mai aflu cate ceva, cum mai adaug… Sper sa fie si bun de postat curand!

      Reply

Leave a Reply

