Gone for some days

Plec, dar nu pe Marte… Plec pentru cateva zile, incerc sa fug de griji, de probleme, de ganduri, de intrebari fara raspuns, de oamenii urati si rai, de toate si de toti care imi sunt impotriva. Plec sa rad, sa ma plimb, sa descopar, sa colind, sa cutreier, sa vad, sa simt, sa gust, sa alerg, sa zambesc, sa fac multe poze, sa obosesc mergand pe jos, sa invat, sa vad marea, sa simt nisipul, sa ma joc cu soarele si sa ma feresc de ploaie. Plec intr-o alta lume, intr-o lume noua, intr-o lume diferita, intr-o lume ciudata.

Urati-mi drum bun si zile frumoase, urati-mi o calatorie fara peripetii cu cer senin.

Nu plec sa il caut pe El, pentru ca nu mai vreau sa adaug alti pasi la cei facuti fara el – pe care-i tot numar de atata amar de vreme… Tocmai invers, vreau sa ma vindec de el, vreau sa las acolo, departe, toate gandurile mele si toate intrebarile fara raspuns care se vor incapatana sa ma insoteasca si sa nu imi dea pace.

Plec pentru a ma putea intoarce la cel care ma va astepta acasa… La cel de care imi va fi dor.

Ra

6 Comments (+add yours?)

  1. marius
    Mar 25, 2010 @ 14:17:22

    sa ai drumuri frumoase si vederi minunate, lipsite de intamplari neplacute!

    Reply

  2. Corinas
    Mar 25, 2010 @ 14:54:10

    Ra, iti doresc calatorie frumoasa si luminata! 🙂 Sa ne arati si noua din pozele alea multe pe care ai sa le faci, neaparat! 🙂

    Reply

    • Ra
      Mar 26, 2010 @ 09:28:34

      Multumesc, am sa postez in fiecare zi la sfarsitul zilei. Sunt la Tel Aviv si din ceea ce am vazut aseara – Tel Avivul e un oras fantastic. Am invata o multim de lucruri noi de la un batranel pasager in timpul zborului si deabea astept sa povestesc! Pup drag back home.

      Reply

  3. Geo
    Mar 25, 2010 @ 16:19:09

    Drum bun. La intoarcere poate dai si tu un semn. Pup

    Reply

    • Ra
      Mar 26, 2010 @ 09:25:27

      Da, cu siguranta. Iarta-ma, te rog din suflet, dar sunt cu mintea aiurea, cu timpul la pamant si cu un mil de probleme pe cap.

      Reply

Leave a Reply

