O zi frumoasa frumoasa frumoasa

Ziua buna de dimineata se cunoaste…

Am inceput ziua in mod minunat si am terminat-o in cel mai frumos mod posibil. O conversatie la telefon cu cel al carui zambet imi saruta sufletul de cate ori isi face simtita prezenta in viata mea.

Intre timp, in restul zilei am iesit cu Oana, Dona, Dan si Vio la o plimbare primavaratica.

Am ajuns undeva in zona Snagovului la Sura Hanul Vlasiei (parca), unde intr-o atmosfera rustica am luat masa de pranz si am facut o multime de poze. Toata ziua a fost presarata de rasete, mult zgomot de fericire, bucuria de a fi stat in aer liber in prima zi de primavara adevarata.

Atmosfera afost atat de frumoasa, incat nu ne-a mai deranjat ca fiind prima zi in care au deschis localul, nu erau nici pe departe macar putin pregatiti :)! Insa cu siguranta, dupa ce se vor dezmetici si va trece astenia de primavara – va fi totul in regula. Si plimbarea merita macar pentru locatie.

Dupa masa luata in aer liber, pentru ca eram in apropiere de Arkadia Private Horse Club, am dat o fuga sa vizitam calutii si sa le dam niste morcovi. Le-am dat eu pentru ca fetele s-au speriat de caii prea inalti si au preferat sa priveasca doar. Poate data viitoare…

In concluzie: ziua de astazi a inceput minunat si s-a terminat minunat!

Este incredibil cat de mult ma pot relaxa momentele petrecute in compania acestor minunate animale. Undeva in sufletul meu exista speranta ca intr-o zi voi avea calutul meu!

Asa ca imi doresc cat mai multe duminici in compania prietenilor, cat mai multe zile frumoase care sa inceapa si sa se termine frumos si cat mai multe zambete care sa imi sarute sufletul!!

Ra

3 Comments (+add yours?)

  1. marius
    Mar 22, 2010 @ 21:49:08

    ce multe fete fete frumoase!!!! 🙂

    Reply

  2. Di
    Apr 19, 2010 @ 22:24:00

    Foarte frumos…

    Reply

Leave a Reply

