Targul Taranului

A venit, in sfarsit, primavara.

Ce sa spun? Ca am sarit in sus de bucurie? Ca o asteptam cu nerabdare? Ca iubesc fiecare raza de soare si fiecare floare pe care o vad? Ca imi place cerul senin de un albastru curat ca marea? Ca sunt nascuta primavara si ma reprezinta intocmai anotimpul acesta atat de minunat ;)?

Azi am inceput ziua intr-un mod frumos si relaxant. Pentru ca e primavara si pentru ca tot ceea ce inseamna mancare, mai ales mancare buna, ma relaxeaza.


M-am echipat de primavara, am atarnat la gat si aparatul de fotografiat si am iesit cantand din casa, avand ca destinatie un targ de mnacare taraneasca. Mancare bio, ecologica sau mai pe limba mea si intelesul tuturor: mancare facuta de tarani, tarani autentici. Mancare asa cum imi aduc aminte ca mancam in copilarie, arome si mirosuri care lasa gura apa oricarui muritor de rand, daca nu si Zeitatilor.

Am sa multumesc in mod deosebit celui care m-a dus saptamana trecuta sa facem cumparaturi de aici si voua am sa va dezvalui locl unde gasiti bunataturile care urmeaza sa vi le arat in cateva fotografii facute pe graba in multimea de arome care ma faceau sa imi doresc doar sa mananc mai repede si cat mai mult!!

Targul se tine in fiecare sambata si duminica in spatele pietei Cosbuc (piata de flori), exact langa cladirea fostei Burse de Marfuri. Este un targ mic, dar unde gasiti absolut tot ce vreti si ce poftiti ca sa va reintoarceti in trecut la gustul copilariei!

Acum bucurati-va de poze, data viitoare mergeti sa cumparati!

Ce sa va mai spun? Nu v-am convins? Preturile sunt bune, mancarea e delicioasa, oamenii sunt amabili si poti gusta din orice produs! Mai am poze, dar nu mai am timp! E tarziu si trebuie sa ma pregatesc pentru o petrecere!

Va pup, weekend placut in continuare,

Ra


3 Comments (+add yours?)

  1. marius
    Mar 20, 2010 @ 21:36:33

    Am vazut ceva in aceste fotografii (foarte frumoase) ce imi doresc sa iau demult: branza de burduf in coaja de brad. Cand am sa gasesc din aceea o sa cumpar. Mi-o doresc inca de acum cativa ani cand am vazut intr-una din emisiunile lui Radu Anton Roman o mamaliga facuta cu branza di aceasta. Si farmecul descrierii aromei si a felului in care se face… Mmmmm! Si am vazut si pasca; ar merge perfect cu branza.
    Un weekend minunat si insorit

    Reply

    • Ra
      Mar 21, 2010 @ 09:39:29

      Poate iti fac o surpriza, dar peste doua saptamani ca next one sunt plecata si azi nu am cum sa merg, si iti trimit la Cluj branza mult dorita! O zi frumoasa!

      Reply

  2. marius
    Mar 21, 2010 @ 12:51:53

    Multumesc! Stai linistita ca tot o gasesc eu in calatoriile prin tara, in aceasta vara! Si poate o sa fie si la cluj targuri de acest fel.

    Reply

Leave a Reply

