My new look

Nu mi-a fost usor sa ma hotarasc si nici nu am facut-o fara teama de a da gres. Sunt atat de multi ani de cand nu imi vopsesc parul si eram atat de mandra ca intr-o lume artificiala, eu eram 100% naturala…

Acum m-am vopsit, mi-am facut cateva suvite, raze de soare – cum li se spune in Italia, nu multe, dar dese si subtiri, astfel incat sa para ceva natural si sa simt in acelasi timp ca am facut o schimbare.

Nu stiu de ce, dar simteam nevoia unei schimbari, de parca asta mi-ar aduce un strop de fericire in plus. Pffff, nu, nu mi-a adus nimic mai mult decat cateva suvite colorate razlet prin parul meu.

Am insa, numai cuvinte de lauda la adresa coafezei sau hair-stilistei careia i-am dat mana libera sa faca ce vrea si cum crede ea ca ar fi mai bine si daca ii explicam pas cu pas ce are de facut – tot nu cred ca i-ar fi iesit ceva atat de simplu si natural. A inteles perfect ce am vrut si la sfarsit rezultatul ma multumeste pe deplin. Chiar daca acum nu ma mai pot lauda ca sunt 100% naturala…

Salonul unde am facut pasul acesta maret este Centro Donna Spa si il recomand cu incredere pentru orice fel de servicii ati avea nevoie, dar despre acest salon am de gand sa scriu la sectiunea RECOMAND in curand.

Am facut cateva poze cu telefonul, distrandu-ma cu fetele la salon si cu mare placere vi le arat si voua.

Cam asta fu cu parul, pozele nu sunt foarte clare, dar o idee macar se intelege ;). Conteaza ca eu sunt multumita si asta datorita lui Mary de la Centro Donna Spa.

Imediat dupa ce am terminat cu parul, am alergat spre Ramona Savlovschi, la salonul ei Perfect Eyebrows din strada Aron Cotrus nr 57, Herastrau – care face minuni cu sprancenele oamenilor si intotdeauna cand ma las pe mana ei reuseste sa ma faca fericita!!!

Pentru cine nu isi da seama de diferenta:

Cred ca se observa diferenta ;)!!

Thx, Ramona!

Cam asta a fost “aventura” mea cu schimbatul look-ului, care la urma urmei nici nu este asa o mare schimbare si nici atat de evidenta. Dar multumita Centro Donna Spa si Perfect Eyebrows by Ramona Savlovschi – ieri m-am simtit o femeie rasfatata ;)!!

Va pup,

Ra

9 Comments (+add yours?)

  1. Corinas
    Mar 17, 2010 @ 00:17:11

    A treia poza e foarte simpatica! 🙂
    Ma bucur ca macar ti-ai mai ridicat moralul. Nici eu nu ma vopsesc si sunt mandra de asta! dar totusi, parca mi-ai dat idei. Vine vara, mai c-ar merge niste suvite, dar habar n-am ce culoare, ca nu vreau sa arat ca o paiata. Si nici nu ma pricep, asa ca mai bine o las balta, sa nu fac vreo boacana.

    Reply

    • Ra
      Mar 17, 2010 @ 00:22:32

      Asa ma gandeam si eu, dar pana la urma abea se vad si par foarte naturale pentru ca parul meu oricum avea suvite de la natura ;). Asa se amesteca si deocamdata par ok, macar pana creste putin si sunt curioasa daca se va vedea la radacina vreo mare diferenta. Oricum, pe anul acesta e gata cu vopseaua in par, mi-am facut si moftul asta, dar back to reality – la natural!!! Eu cred ca suntem frumosi asa cum suntem noi nascuti, farmecul natural vine din interior si fizicul fiecaruia doar il completeaza. Apoi atitudinea si stilul sunt calitati (caracteristici) cu care te nasti, cred ca e greu sa le dobandesti pe parcurs si nicidecum prin plastic in tate si rasina pe unghii sau suvinte colorate….

      Reply

    • Ra
      Mar 17, 2010 @ 00:23:43

      A! Si, Corina, daca cumva te hotarasti la cateva suvite razlete de vara, ti-o recomand cu incredere pe Mary sa stii, e fantastica.

      Reply

      • Corinas
        Mar 17, 2010 @ 14:52:45

        Ra, si eu cred la fel despre look-ul natural. Niciodata nu am inteles femeile care se vopsesc, poate doar pe cele in varsta, care au par alb. Dar altfel, cum sa crezi ca o biata vopsea, care pe deasupra iti mai si strica parul, ti-l poate colora intr-o nuanta mai frumoasa decat cea cu care te-a lasat Dumnezeu? Dar sa zicem…daca imi iau inima-n dinti si ma hotarasc, o sa-ti cer amanunte despre Mary. Merci de pont 🙂

  2. silvia
    Mar 17, 2010 @ 23:54:31

    mie imi plac in mod deosebit sprancenele 🙂 şi cerceii tai 🙂

    Reply

  3. Janiss
    May 06, 2010 @ 11:04:49

    Imi plac foarte mult cerceii tai!:)

    Reply

  4. carmen
    Jan 15, 2011 @ 14:37:32

    buna! am recunoscut mana ramonei pe sprancenele tale. eu am fost clienta ramonei cativa ani.de la inceputu anului trecut nu mai stiu nimic de ea.numarul de telefon este nealocat.te rog mult daca ai un contact de-al ei astfel incat sa o pot gasi acum raspunde-mi.

    Reply

    • Ra
      Jan 15, 2011 @ 20:43:42

      Sunt la Paris, dar cand ajung acasa am sa ma iti trimit mail cu numarul Ramonei. Si le-a schimbat la un moment dat, din cauza aceasta nu mai ai numarul. Daca ai facebook,o gasesti si pe facebook cu numele ei intreg. Keep in touch! Adevarul e ca e cea mai buna ;)!

      Reply

Leave a Reply

