Fara putere

As scrie, dar nu am putere… As vorbi, dar nu am cu cine… As canta, dar nu stiu sa cant… As picta, dar nu am talent… As dansa, dar nu are sens… As dormi, dar nu ma ia somnul… As plange, dar nu mai am lacrimi… As fugi, dar nu stiu unde sa ma ascund… As tipa, dar nu ma aude nimeni… As veni la tine, dar nu ma primesti… As incerca ceva nou, dar nu ma mai atrage nimic… As iubi, dar nu mai am incredere… As scrie, dar nu mai am putere… As zambi, dar nu mai stiu sa o fac… As rade, dar nu am motiv. As spera, dar mi-e frica… As vrea, dar nu indraznesc… As merge inainte, dar nu (mai) am putere… As scrie, doar asta mi-a (mai) ramas…

Ra

11 Comments (+add yours?)

  1. Corinas
    Mar 17, 2010 @ 00:13:02

    Hellooo!!! ce ti s-a intamplat? Ia ranjeste tu un pic, sa vezi ca o sa fie mai bine! šŸ™‚
    Sper ca nu zici “as ranji, dar nu am de ce…”, ca te bat! šŸ˜›

    Reply

    • Ra
      Mar 17, 2010 @ 00:16:06

      Buna, Corina… Ba chiar as zice… Completez cu “as zambi, dar nu mai stiu sa o fac… As rade, dar nu am motiv… As spera, dar mi-e frica… As vrea, dar nu indraznesc… As merge inainte, dar nu (mai) am putere…”

      Reply

  2. Geo
    Mar 17, 2010 @ 11:54:53

    Eu te-as primi, DACA AI RASPUNDE LA TELEFON, cea mai ocupata femeie dintre prietenele mele; am ramas acasa, gata cu munca, poate ne combinam si noi la o “ieseala” la aer curat, la un suc, ceva… Dar mai ai si tu timp de prietenii mai vechi asa???????

    Reply

  3. vladimir
    Mar 19, 2010 @ 09:41:36

    Ce-ai zice de …as trai…am toate motivele! šŸ™‚

    Reply

    • Ra
      Mar 19, 2010 @ 09:46:50

      Uneori simti ca nu mai poti, simti ca nu mai vrei si poate simti ca ai renunta la tot, toti si toate care ti se intampla. Mi-e imposibil sa cred ca fiecare dintre noi nu am trecut prin asta la un moment dat sau cine stie, poate chiar de mai multe ori? Traiesc, desi uneori ma simt putin depasita de probleme, grija zilei de maine, plata facturilor, incertitudinea viitorului, lipsa lui de langa mine… Dar nu am scris niciodata ca As Renunta sa traiesc, pentru ca la sfarsit, in ciuda a tot ceea ce se intampla, cand ma trezesc dimineata cu soarele batand la fereastra, cu porumbeii care asteapta la geamul de la bucatarie sa le dau de mancare šŸ˜‰ si cu gandul ca o noua zi, o noua provocare ma asteapta – Da, stiu ca merita sa duc ziua inceputa astfel pana la capat, sperand la un maine mai bun…

      Reply

  4. vladimir
    Mar 19, 2010 @ 09:53:59

    da asa e…fiecare avem momentele de cadere…dar ce nu te omoara te face mai puternic nu-i asa? vroiam sa te intreb…te-a deranjat mailul ala ca nu ai mai raspuns:P

    Reply

  5. larisa
    Apr 19, 2011 @ 23:14:55

    Ralu imi pare rau ca esti asa trista šŸ˜¦ si imi pare si mai rau ca timpul nu vindeca durerea din sufletelu tau
    Sper ca ziua de maine sa fie mai frumoasa,sa ai putere sa treci peste starea asta si mi-as dori din tot sufletul sa fii fericita,optimista si el sa se intoarca sa fie pentru totdeauna langa tine
    Pup scumpo si ai grija de tine

    Reply

    • Ra
      Apr 19, 2011 @ 23:34:50

      Nu sunt trista, iubita, doar fara putere… iar EL, asa cum am scris nu demult – EL nu mai este printre noi… A plecat pe front, a murit acolo si e deja rece… Nu mai are cum sa se intoarca…

      Reply

Leave a Reply

