Despre Romania si inutilitate

Daca cineva imi va explica 3 zile si 3 nopti ca in povesti, de ce freaca menta atatia oameni prin diverse birouri, in mod inutil – tot nu as reusi sa inteleg. Sa va povestesc despre asta. Eu primesc banii de la companie pe doua carduri diferite. Un card e in Ron pentru misiile curselor interne, salariu si ore de zbor si alt card e in Euro pentru misiile curselor externe. In februarie 2010 au expirat ambele carduri si am fost la banca pe la jumatatea lunii sa intreb cand, de unde si cum se procedeaza pentru a intra in posesia cardurilor valide. Doamna, foarte draguta, de la BRD Otopeni, sucursala Henry Coanda (aeroport) mi-a spus ca dupa 25 ale lunii feb voi gasi cardurile la banca si pana in ultima zi a lunii feb le voi putea folosi pe ale mele. Din cauza faptului ca orele curselor mele nu au avut mereu potrivire cu programul bancii, am fost nevoita sa merg abea joi pe data de 11 martie la banca. Surpriza, cardul de euro l-am putut ridica de la banca, dar pe cel de lei l-a cerut compania si l-au trimis la un departament din cadrul companiei, care se afla intr-o alta cladire si nu in cea cu terminalele de zbor. Bun, joi nu am avut timp sa mai merg sa il iau din cladirea Centrului de Pregatire in care se afla toate celelelte birouri Tarom. Vineri am fost libera si prin urmare azi am aterizat de la Suceava si am asteptat sa se faca 8 dimineata, chiar sa treaca putin peste ca sa nu-i iau de la prima ora si sa ma duc sa imi iau cardul. Nu mai pun la socoteala ca cei de la Banca nu au stiut sa imi explice la ce birou trebuie sa merg sa iau cardul si nici motivul pentru care compania l-a luat pe cel de lei si l-a lasat la banca pe cel de euro. Si nici macar de ce au dat un card care este personal pe numele meu fara aprobarea mea. In mintea mea, atat cat pot sa gandesc eu, singura explicatie pe care o gasesc este ca cineva face glume si s-a gandit ca ar fi funny sa merg la banca pentru un card si in alta cladire pentru alt card. Asta e, m-am conformat si am ajuns in acea cladire. Cauta cardul acum, e ca si cum ai cauta acul in carul cu fan pentru ca sunt 2 etaje de birouri, unul langa altul. Dragutele doamne de la Salarizare m-au indrumat spre Organizarea Muncii si iata-ma intrand pe usa sa imi revendic cardul… Pula card, mai pe romaneste si sa ma scuzati pentru vulgaritate. Domnii din acel birou erau foarte revoltati ca nu stiu ca al meu card este la doamna X in cladirea aeroportului, la noi in departamentul Insotitorilor de Bord. Ei bine, uite ca nu m-a anuntat nimeni. Ce spuneti despre asta? I-am rugat totusi sa verifice ca sa nu ajung acolo si sa imi spuna ca nu e la ei cardul. A verificat si mi-a confirmat ca din data de 26 februarie cardul meu e in departament, in cladirea de unde tocmai venisem. Ia sa imi explice cineva mai inteligent <de ce?>. Ca pe mine nu ma ajuta neuronii sa deslusesc misterul cu plimbatul din birou in birou. Si de ce din 26 februarie nu m-a anuntat nimeni, nu am citit pe nici un perete, la nici un avizier – nici o instiintare pentru prostii care au carduri de ridicat de la banca, sa nu mai faca nush-cate-drumuri aiurea si sa ia cardurile din biroul doamnei X.

Bun, credeti ca s-a terminat? Ma urc in masina, vin iar in cladirea aeroportului, parchez (treaza de la 5 dim, dupa cursa, deloc obosita dupa parerea unora) si urc la detasament sa intreb de card la doamna X. Surpriza!!!! Cardul nu se mai afla la dansa, era la doamna Y in alt birou, slava Domnului in aceeasi cladire.

Am recuperat in sfarsit cardul, dupa ce a trecut o ora plimbandu-ma dintr-o cladire in alta, dintr-un birou in altul. Singura explicatie plauzibila si pertinenta pe care o gasesc pentru aceasta situatie este ca fiecare trebuie sa isi justifice salariul si sa para ca face ceva, chiar daca asta inseamna ca cer bancii cardul meu personal, pe numele meu, si banca il da cu usurinta ca si cum <eu ce contez?>, chiar daca asta inseamna ca dupa ce aterizez la 7.30 stau pana la 8.30 si apoi ma plimb de colo-colo, chiar daca asta inseamna ca din 26 feb si pana in 15 martie nimeni nu s-a obosit sa ne anunte de unde se iau cardurile…. Inutilitatea anumitor job-uri in Romania depaseste orice limite ale intelegerii umane. Ale mele cel putin… Dar traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul, vorba lui Mirciulica….

Ra


2 Comments (+add yours?)

  1. marius
    Mar 17, 2010 @ 20:34:24

    si banuiesc ca birourile alea sunt pline de oameni care isi rod unghiile toata ziua. cunosc!

    Reply

  2. EuSiAleMele
    May 23, 2011 @ 13:35:16

    pai aia nici nu stiu unde e telefonul fix de pe birou daramite cardurile oamenilor, ca ce pana mea, ei nu sunt platiti sa tina cont de detalii :))

    Reply

Leave a Reply

