Crezi ca avem timp?

Update, 30 decembrie 2010… Nici o schimbare ;)…

Am cotrobait prin mailuri toata ziua, stransesem mai bine de o mie si am facut putina curatenie prin casuta mea de Inbox…

Am gasit gandurile astea scrise in decembrie 2008 pentru El, pentru cel care involuntar ma face sa-l iubesc intr-un fel diferit de ceea ce inseamna iubire in mod normal. Asta pentru ca el nu e aici, e departe (si cum spuneam odata, ne despart oceane si mari, curcubee si nori) si nici macar nu il vad atat de des pe cat mi-as dori eu, iar de petrecut timp alaturi de el nu mai spun – atunci cand se intampla simt ca ating cerul cu un deget de fericire, iar uneori ma face sa fiu cu 3 metri deasupra cerului, tot de fericire…

Ciudat este ca nu imi imaginez situatia in mod diferit si nici nu visez sa-l smulg din lumea lui ca sa il fac prizonier in a mea. Desi daca stau bine si ma gandesc ar fi mult mai frumoasa lumea mea cu el parte din ea… ;).

Dupa un an si 4 luni simt la fel, gandesc la fel, scriu la fel, iubesc la fel in ceea ce-l priveste… Si nu dureaza doar de 1 an si 4 luni, dureaza de o viata… Si il voi iubi, probabil, in toate vietile in care ma voi reintoarce pe pamant…

“Cum poti stii daca ziua asta nu e ultima? Crezi ca avem tot timpul… Totul e provizoriu in viata si totul are un pret, pana si prietenia sau dragostea..! Sunt in drum spre Madrid, ma gandesc la tine si cuvintele vin de-a valma.. Scriu prea mult, vorbesc prea mult, gandesc prea mult, iubesc prea mult… Aseara o colega se intreba daca exista oare 2 oameni care se iubesc si totusi nu pot sa-si implineasca dragostea… Am zambit pentru ca mai mult nu am putut sa fac… Acum mult timp m-ai iubit tu, acum te iubesc eu… Intr-un fel inca ma mai iubesti si tu… Si nu putem fi impreuna: nu iti pot aduce micul dejun in pat dimineata, nu pot sa te (mai) privesc barbierindu-te, nu pot sa iti intind halatul la dus, nu potÊ sa te astept acasa la sfarsitul zilei, nu pot sa adorm si sa ma trezesc langa tine… In schimb pot sa visez si sa sper… pot sa ma rog sa fii fericit… pot sa te iubesc in secret in fiecare secunda a vietii! Pot sa incerc sa te uit… Dar nu vreau!!! Imi place sa te iubesc, imiÊplace aceasta complicitate pe care o avem si nu as schimba ceea ce simt pentru tine cu nimic in lume. Esti parte din viata mea si parte din mine!ÊIti multumesc ca existi…
Ra”

Ra

7 Comments (+add yours?)

  1. Suzie
    Mar 18, 2010 @ 13:32:38

    In momentul in care vei gasi pe cineva care sa ti impartaseasca iubirea, toate aceste dubii, analize, ganduri ti se vor parea inutile, inclusiv acest blog. In momentul in care vei TRAI, vei realiza ca sunt doar ganduri aruncate pe hartie, ma rog….pe blog….si te intreb? la ce folosesc? Carpe diem…

    Reply

    • Ra
      Mar 19, 2010 @ 09:23:16

      Fiecare priveste cum vrea aceste ganduri. Nu le scriu pentru tine, nici pentru altii… Le scriu pentru mine, sunt parte din mine si la un moment dat cand ma voi uita inpoi le voi reciti cu drag. Ceea ce nu intelegi tu, la fel ca multi altii, e ca majoritatea sunt doar ganduri, sunt doar cvinte scrise de dragul de a scrie… For the love of words… Oare condamni si scriitorii ale caror carti le citesti (asta in cazul in care o faci) pentru ca nu traiesc si isi irosesc viata scriind? Mie imi place sa scriu, imi place sa ma plimb prin padure cu calul, imi place sa citesc si imi place sa zbor si toate acestea ma fac sa simt ca traiesc!!! Intelegi??? Si nu duc lipsa de iubire, din contra – am prietene, familie, prieteni si exista chiar si barbati care ma iubesc. O zi frumoasa!

      Reply

  2. Suzie
    Mar 19, 2010 @ 10:39:59

    Cred ca este cale lunga intre tine si scriitorii pe care ii citesc….dar nu despre asta e vorba aici. Nu te condam pt ca scrii, e dreptul fiecaruia, ti am dat doar un sfat, colegial. Daca intr adevar scrii pt tine, o faci private, nu in vazul lumii…aici ma vei contra ataca cu morala: if u don t like it, don t read it…
    Pt ce imi spui ca ai prieteni, familie si barbati care te iubesc? 🙂 if u have it all, if u are happy, why u feel so miserable? poate pt ca love hurts? sau nu, tu crezi ca dragostea nu doare, tu crezi poate ca te inalta la cer, iti da aripi si inspiratie pt scris! O zi buna si tie!

    Reply

    • Ra
      Mar 19, 2010 @ 14:33:27

      @Suzie: I really do not fucking care!!! It goes over mind and matter, I don’t mind and you don’t matter! Daca ai conta si daca ai avea curaj, (daca ai avea coaie) ti-ai da numele adevarat, nu te-ai ascund ein spatele unei identitati Suzie nush-cum… Asa ca pana vei exista cu adevarat go fuck yourself, poate te relaxezi putin cand te eliberezi….

      Reply

  3. cinenicinutegandesti
    May 03, 2010 @ 09:14:04

    Ra, există oameni (bărbați sau femei) care sunt eunuci din cauza traumelor din copilărie. Trebuie priviți cu milă și compasiune. Ei nu au receptori pentru sentimente, carpe diem pentru ei înseamnă a reconstrui zilnic universul bolnăvicios în care-au fost crescuți (mutilați) și le e familiară doar ura, durerea, ranchiuna, cinismul etc.
    Scrisul e o binecuvântare, iar tu ai fost dăruită cu un ,,condei” ce ar putea mulțumi orice critic obiectiv. Scrie! Dăruiește-te lumii! Fii vie! Fii așa cum ești tu!

    Reply

    • Ra
      May 03, 2010 @ 19:25:31

      Multumesc din suflet pentru cuvintele nemaipomenit de frumoase la adresa mea, ma bucura inzecit stiind ca vin de la cineva care are parte de toata aprecierea mea!!!

      Reply

  4. cinenicinutegandesti
    May 04, 2010 @ 09:29:21

    Sentimentul e reciproc. Succes în tot ce ți-ai propus.

    Reply

Leave a Reply

